اخبار, موبایل

تست مقاومت گوشی S21 سامسونگ توسط یک شرکت بیمه

تست مقاومت گوشی S21 سامسونگ توسط یک شرکت بیمه

یک شرکت بیمه در یک حرکت جالب اقدام به انجام تست‌های مقاومت سری جدید گوشی S21 کرد.

سامسونگ ماه گذشته در اطلاعیه‌ای غافلگیرانه جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را به نام سری S21 به بازار عرضه كرد، اما دستگاه‌های جدید این شركت در هنگام افتادن روی زمین چگونه ایستادگی می‌كنند؟ اعلام تولید و معرفی سری جدید گوشی S21 توسط سامسونگ بسیار غیر منتظره و خارج از برنامه معمول بود و بسیاری از خبرنگاران و خبرگزاری‌های مربوط به محصولات هوشمند را شوکه کرد.

مشخصات جدیدترین گوشی‌های آن در واقع در مقایسه با سال گذشته و در مورد گوشی S20 کاهش یافته است، اگرچه سامسونگ خاطرنشان می‌کند که افت مشخصات نیز با کاهش هزینه همراه است. سامسونگ اذعان کرد که راه‌اندازی دستگاه‌های خود با تمرکز بیشتر بر روی گوشی S21 Ultra را که به عنوان پادشاه جدید تلفن‌های اندرویدی توصیف شده، آغاز کرده است.

سه گوشی Galaxy S21 Ultra به قیمت ۱۱۴۹ پوند، S21 کوچکتر و ارزان تر به قیمت ۷۶۹ پوند و +S21 بزرگتر به قیمت ۸۱۹ پوند توسط شرکت ارائه دهنده بیمه تلفن همراه، SquareTrade، مورد آزمایش قرار گرفتند.

تست سقوط با صفحه سری جدید گوشی S21

هر سه تلفن در حالی که شش فوت با زمین فاصله داشتند، از سمت جلو روی سنگ فرش افتادند بودند که همه آن‌ها آسیب دیدند. گوشی Galaxy S21 ارزان قیمت از نظر SquareTrade بهترین عملکرد را داشت، اما با داشتن صفحه ترک خورده، هنوز هم به طور قابل توجهی آسیب‌پذیر است. گوشی +S21 عملکرد بدی داشت. این گوشی نه تنها ترک خورده بود، بلکه اتصالات کوچکی که دستگاه را بهم می چسباند متلاشی و شل شده بودند که این اتفاق باعث عملکرد نامطلوب این گوشی هوشمند می‌شود. گوشی Galaxy S21 Ultra بیشتر از همه آسیب دید. این گوشی بزرگترین گوشی در این سری بود که به طرز فاجعه باری آسیب دید که حتی پس از یک بار سقوط نمی‌توان از آن استفاده کرد.

تست سقوط با پشت سری جدید گوشی S21

وقتی این گوشی‌ها به پشت افتادند، اوضاع کمی فرق کرد. گوشی S21 که دارای پلی کربنات است و نه شیشه، دو بار به زمین افتاد اما فقط صدمات جزئی را متحمل شد. گوشی‌های +S21 و S21 Ultra که دارای پنل‌های شیشه‌ای در بخش عقب هستند، پس از یک بار ضربه خرد شدند، اما محفظه‌های جدید دوربین عقب ، در هر سه گوشی دست نخورده باقی مانده و دوربین‌های آن‌ها کاملا فعال بودند. البته بعید است که کاربران هر روز تلفن‌های خود را از چنین ارتفاعی به زمین بزنند، ولی دلیل اصلی آسیب تلفن‌های همراه برای کاربران در انگلیس، این اتفاق است.

شرکت Square Trade گفت: دوام هر سه محفظه دوربین عقب Galaxy S21 بهبود چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد. این شرکت اضافه کرد: دوام پنل عقب پلی کربنات کوچکتر مدل Galaxy S21 نیز به همین شکل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *