Simcard, همراه اول

خرید و فروش اقساطی سیم کارت

خرید و فروش اقساطی سیم کارت

با طرح خرید و فروش اقساطی  سیم کارت، افراد می توانند بدون دغدغه شماره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. با خرید اقساطی در استفاده از برخی خدمات محدودیت خواهید داشت.

خرید و فروش اقساطی سیم کارت

طرح خرید و فروش اقساطی سیم کارت، این امکان را به شما می دهد تا به دنبال خرید سیم کارت مورد علاقه خود باشید. به این ترتیب، انتخاب های بیشتری نیز خواهید داشت. از آنجا که پرداخت نقدی برای همه افراد جامعه امکان پذیر نیست، خرید برخی شماره ها در انحصار افراد خاص قرار خواهد گرفت.

به منظور جلوگیری از این مشکل، شرایطی در نظر گرفته شده است تا افراد دیگر نیز برای داشتن شماره دلخواه خود، فرصتی داشته باشند. با طرح اقساطی، تنها کافی است، مقداری از مبلغ کل را به صورت نقدی و به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نمایید. باقی مبلغ تقسیط شده و در ماه های آینده از مشترک گرفته خواهد شد.

به این ترتیب شرایط برای دستیابی به دو هدف مهم فراهم خواهد شد. در مرحله اول، از ایجاد فشار مالی به فرد جلوگیری شده و در مرحله دوم امکان خرید شماره دلخواه برای مشتری فراهم می شود. به این ترتیب، شماره های ویژه تنها در اختیار افراد خاص قرار نخواهد گرفت.

خرید سیم کارت اقساطی 0912

با طرح خرید و فروش اقساطی سیم کارت 0912 ، همراه اول، می توانید شماره مورد نظر را داشته باشید، اما باید بدانید که در استفاده از خدمات با محدودیت های خاصی مواجه هستید. البته این محدودیت ها آنچنان شدید نیستند که منجر به ایجاد مشکلی خاص شوند.

همچنین با اتمام اقساط و تسویه حساب، امکان برخورداری از تمامی خدمات اپراتور را خواهید داشت. از جمله این محدودیت ها می توان به عدم نقل و انتقال سیم کارت اشاره کرد. همچنین با خرید قسطی از خدمات رومینگ بهره مند نخواهید شد.

نوع شماره، تغییری در شرایط خرید و فروش اقساطی سیم کارت ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل فرقی بین خرید اقساطی شماره رند و معمولی وجود ندارد. بدیهی است که شماره های رند از قیمت بیشتری برخوردار هستند، بنابراین میزان پیش پرداخت آنها، نیز بیشتر خواهد بود. شماره های رند برای آن دسته از افرادی مناسب است که در مشاغل بزرگ فعالیت دارند.

این امر به آنها کمک می کند تا ارتباط موثری با مخاطبان خود داشته باشند. برای تعیین نوع رند بودن شماره، می توانید با کارشناسان مرکز سیم سنتر در تماس باشید. برای سیم کارت های رند، بیش از سی حالت مختلف در نظر گرفته می شود. قیمت انها با توجه به نوع رند بودن و عرف بازار متفاوت خواهد بود.

خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول

در خرید و فروش سیم کارت همراه اول به چندین نکته توجه می شود. از جمله آنها می توان به کد جغرافیایی آن اشاره کرد. این تصور وجود دارد که سیم کارت 0912 ، تنها متعلق به تهران است، به همین  دلیل در بازار ارزش بیشتری برای آن در نظر گرفته خواهد شد. باید بدانید که اپراتور همراه اول، برای ارائه خدمات خود، کشور را به 8 ناحیه مختلف تقسیم کرده است.

در هر ناحیه یک استان به عنوان استان مرکزی معرفی شده و بقیه استان ها تابع آن هستند. کد 0912 برای استان های تهران، قم، سمنان، قزوین، البرز و کرج تعریف شده است. تهران استان مرکزی بوده و بقیه به عنوان استان های تابع معرفی شده اند. برای اینکه بدانید آیا کد 0912 ، واقعا به منطقه جغرافیایی پایتخت مربوط است یا خیر، باید به کد مخابراتی آن رجوع کنید. این کد برای تهران 001 در نظر شده است.

کد مخابراتی بر کیفیت خدمات تاثیری ندارد. علت گرانتر بودن آن تنها به منطقه جغرافیایی و قدمت آن است. برای پیش شماره 0912 ، از صفر تا نه، ده کد در نظر گرفته شده است که هرکدام با توجه به اعتباری که در بازار دارند، قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

بستن

09121230212

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند ترتیبی... پله ای قیمت کل : 350,000,000
بستن

09121824182

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند گفتاری... ترازوئی قیمت کل : 290,000,000
بستن

09124030292

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...ده دهی از اول ... کدپائین قیمت کل : 90,000,000

09124000109

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...رندهزاری از اول ... کدپائین  قیمت کل : 280,000,000
بستن

09124755555

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...پنج رقم یکی از آخر ... تکرار دو رقم قیمت کل : 1,350,000,000
بستن

09124774444

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...چهار رقم یکی از آخر ... آینه از اول ... تکرار دو رقم قیمت کل : 1,300,000,000

فروش سیم کارت اقساطی همراه اول 0912 بدون چک و ضامن و بدون بهره

از دیگر نکات مهم در خرید و فروش اقساطی سیم کارت در مرکز سیم سنتر این است که نیازی به ضامن و یا اعتبارات مالی نیست. این امر سبب شده است تا خرید شماره ها راحتتر و سریعتر انجام شود. شاید بپرسید، ضمانت پرداخت اقساط چگونه خواهد بود؟  همانطور که اشاره شده با خرید اقساطی سیم کارت، از کلیه امکانات بهره مند نخواهید شد، برای این منظور لازم است تا بدهی خود را در زمان مشخص شده تسویه نمایید.

در صورتیکه مشتری در پرداخت اقساط تعلل داشته باشد، به صورت پله‌ایی از خدمات ارائه شده محروم خواهد شد. در هر مرحله، قبل از قطع خدمات، به فرد اخطار داده می شود تا نسبت به پرداخت قسط، اقدام نماید. در این غیر این صورت امتیاز مالکیت از او سلب شده و از کلیه خدمات محروم می شود.

طرح خرید و فروش اقساطی سیم کارت در سیم سنتر

با مراجعه به قسمت، خرید و فروش اقساطی سیم کارت در سیم سنتر می توانید شماره مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تعیین میزان پیش پرداخت، و تعداد اقساط بر عهده شما خواهد بود. در کمترین حالت می توانید 20 درصد از مبلغ کل را به صورت نقدی پرداخت نمایید. این رقم در بیشترین حالت به 70 درصد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *