اخبار, موبایل

خصوصیات سامسونگ گلکسی A54 5G فاش شد

خصوصیات سامسونگ گلکسی A54 5G فاش شد

گوشی A54 5G سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است.

گوشی A54 5G سامسونگ

سامسونگ اخیرا دو گوشی هوشمند گلکسی M۵۳، ۵G و A۵۳، ۵G را معرفی کرد. اکنون، غول کره جنوبی در حال آماده شدن برای معرفی گوشی جدید سری A خود با نام Samsung Galaxy A۵۴، ۵G در بازار است.

به گزارش سایت gizmochina،  به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند جدید سامسونگ  دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده، حاشیه‌های کوچک و یک سوراخ پانچ در موقعیت بالا برای قرار دادن دوربین جلو باشد.

براساس گزارش‌ها، پیش بینی می‌شود، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح صفحه نمایش Full HD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است، اما این احتمال نیز وجود دارد که اندازه صفحه نمایش آن کمی کوچکتر باشد. افزون بر این انتظار می‌رود، گوشی جدید سامسونگ دارای سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی A۵۴، ۵G دو نسخه حافظه داخلی ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار‌های جهانی عرضه شود. همچنین می‌تواند یک اسلات کارت microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی داشته باشد.

انتظار می‌رود این گوشی با جدیدترین سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط سفارشی Samsung One UI کار و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع تامین کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *