مقالات

روش‌های تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول

تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول از طریق 9990

سیم سنتر یک سایت تخصصی جهت خرید و فروش سیم کارت همراه اول است. برای تماس با پشتیبانی همراه اول به هیچ عنوان با شماره های درج شده در سایت تماس نگیرید و به خود اپراتور همراه اول زنگ بزنید.روش های تماس با پشتیبانی همراه اول در این مقاله ذکر شده است و می توانید از طریق این روش ها تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.

تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول از طریق شماره‌گیری 9990

مرکز تماس اپراتور همراه اول با شماره گیری 9990 به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در خدمت مشترکین خود می باشد.

در صورت داشتن سیم کارت همراه اول می توانید با شماره تلفن 9990 به صورت رایگان با پشتیبانی این اپراتور تماس بگیرید.همچنین برای تماس با همراه اول از تلفن ثابت می توانید به صورت رایگان با کارشناس همراه اول با همین شماره صحبت کنید. . اما اگر می‌خواهید با تلفن ثابت با پشتیبان صحبت کنید باید شماره 09129990 را بگیرید.

برای ارتباط مستقیم با اپراتور همراه اول پس از شماره‌گیری 9990 از شما درخواست می‌شود که برای ادامه عدد 1 و در صورت تغییر شماره‌ای که با آن تماس برقرار کرده‌اید، عدد 2 را وارد کنید. در مرحله بعدی فقط کافیست شماره 0 را وارد کنید تا مستقیم به اپراتور متصل شوید و مشکلات خود را بگویید.

کد ارتباط با اپراتور همراه اول

ابتدا 9990 را گرفته سپس عدد 1 را وصل کرده و سپس عدد 0 را وارد کنید تا به کارشناس متصل شوید.

این مرکز تماس آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات جهت ارائه خدمات مطلوب می باشد.

با خط ایرانسل با اپراتور همراه اول تماس بگیرید

اگر شما دارای سیم کارت ایرانسل هستید و قصد تماس با پشتیبان همراه اول را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم با یک خط همراه اول دائمی یا اعتباری این کار را انجام دهید زیرا تماس با شماره 9990 با شماره همراه اول رایگان است. همچنین اگر با تلفن ثابت با این مرکز تماس بگیرید نیز رایگان است در غیراینصورت و تماس با خط ایرانسل باید هزینه مکالمه را پرداخت کنید.

اگر شماره همراه اول در اختیار ندارید و جزء مشترکین سایر اپراتورها مانند ایرانسل هستید باید با همان شماره 09129990 تماس بگیرید. در این شرایط نیز برای ارتباط با اپراتور ابتدا عدد 1 و سپس عدد 0 را وارد نمایید تا به کارشناس وصل شوید. اگر به دنبال تماس با همراه اول از خارج از کشور هستید نیز می‌توانید با شماره 09129990 تماس بگیرید. این تماس رایگان نیست و هزینه خواهد داشت.

ارتباط با کارشناسان همراه اول به تماس تلفنی ختم نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق پست الکترونیکی به نشانی 9990@mci.ir، فکس به شماره (09129999900)  و یا چت آنلاین سوالات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنید.

پشتیبانی همراه اول خدماتی به شرح ذیل را به مشترکین محترم ارائه می نماید

  • ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
  • پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
  • اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
  • اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
  • راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
  • اعلام نشانی و شماره تلفن اداره ها و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت،دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور
  • راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری
  • فروش انواع Device های اینترنت همراه ( بزودی )
  • نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
  • راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
  • دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
  • قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی و پیامک های مبتنی بر محتوا
  • خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه ‏ها و …)
  • دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویسهای ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و …)
  • دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)
  • اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏ ها و اعلام مشکلات
  • شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادها
  • امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه
  • خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)

پشتیبانی همراه اول در تلگرام

پیش از فیلترینگ تلگرام، اپراتور همراه اول بخشی از خدمات خود را از طریق ربات پشتیبانی همراه اول از طریق اینترنت ارائه می کرد. اما به دلیل فیلترینگ تلگرام دیگر خدماتی از طریق این اپلیکیشن ارائه نمی‌شود و مشترکین می‌بایست از طریق روش‌های بالا با کارشناس برای رفع مشکلات خود اقدادم کنند.

شکایت از مشکل آنتن دهی همراه اول

در صورتی که مناطقی که مشترک در آن زندگی می کند دارای مشکلاتی از قبیل عدم پوشش شبکه و اینترنت و حتی آنتن دهی است ابتدا با سامانه تلفن همراه 9990 تماس بگیرید.اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا موقعیت خود بررسی کنید که ببینید آیا جزء مناطق تحت پوشش هستید یا خیر

رنجش مردم طی سالیان اخیر از سامانه های پیامکی موجب شده که به دنبال راهی برای خلاصی از دست پیامک های تبلیغاتی باشند، این سامانه برای کمک به چنین افرادی هم آماده است و می تواند این پیامک های تبلیغاتی و … را به طور کامل غیرفعال کند.

در صورتی که در مناطق تحت پوشش قرار دارید و همچنان به شبکه دسترسی ندارید و مشکلاتی از این قبیل برای شما به وجود آمده است، کافیست با شماره 9990 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین مشکل خود را به کارشناس توضیح دهید تا راهکاری را به شما ارائه دهد. سامانه 9990 حلال کلیه مشکلات شماست.

پیگیری شارژ همراه اول

یکی از مسائل اصلی مشترکان اپراتور به ویژه اپراتورهای همراه اول، پیگیری شارژ مشترکانی است که دارای سیم کارت اعتباری هستند.مشترکین همراه اول نیز از این قائده مستثنی نیستند. کاربرانی که در خصوص شارژ به مشکل خورده اند می‌توانند از طریق تماس با اپراتور همراه اول (چه از طریق ارتباط با سامانه 9990 و چه چت آنلاین) مشکل خود را در این مورد پیگیری کنند.

برای پیگیری شارژ همراه اول بهترین گزینه تماس با پشتیبان این اپراتور است که مشکل شما را در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف نماید.

چت آنلاین (از من بپرس)

این خدمت برای مشترکین محترم که به سامانه “همراه من” مراجعه می نمایند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.

همچنین از طریق این برنامه می‌توانید درخواست تماس بدهید تا سامانه تماس 9990 با شما تماس بگیرد. برای این منظور وارد اپلیکیشن همراه من شوید و روی منوی پشتیبانی بزنید تا لیست روش‌های ارتباط با کارشناس پشتیبان برای شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه “تماس با من” بزنید تا در اسرع وقت کارشناس همراه اول با شما تماس بگیرد.

در چه مواردی با کارشناسان پشتیبانی همراه اول تماس بگیریم؟

در کلیه مواردی که در بالا ذکر شد یعنی، قطع و وصل پیامک های تبلیغاتی، عضویت در سامانه های پیامکی و لغو آن، پیگیری شارژ ها و افزایش اعتبار، خرید مودم های مختلف همراه ، سوالات و مشکلات گوناگون در زمینه خدمات و سرویس های ارائه شده توسط همراه اول، دریافت آدرس و شماره های تماس مراکز مجاز خدمات اپراتور اول در سراسر کشور، قطع و وصل خطوط و البته اعلام دلایل آن و تمامی مشکلاتی که در حوزه سیم کارت های همراه اول برایتان به وجود آمد میتوانید با سامانه 9990 تماس حاصل فرمایید.

همچنین دریافت راهنمایی های مناسب در خصوص خرید، ثبت نام، تغییر مالکیت سیم کارت های همراه اول، اطلاع از شرایط و ضوابط رومینگ بین الملل همراه اول و روش های فعالسازی آن، دریافت راهنمایی در مورد بسته های گوناگون پیامکی، مکالمه و… ، شکایت از عدم پوشش شبکه و آنتن دهی در مناطق مختلف شهر و یا کشور، دریافت راهنمایی در مورد اینترنت و نحوه فعال سازی اینترنت روی خطوط خریداری شده، دریافت صورتحساب و همچنین گردش های مالی صورت گرفته در زمینه افزایش اعتبار یا پرداخت قبض های سیم کارت و سایر مشکلات و سوالات مختلف؛ کارشناسان سامانه 9990 همراه اول در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا