اخبار, فناوری

ویژگی جدید توییتر برای اشتراک گذاری توییت‌ها در اینستاگرام

ویژگی جدید توییتر برای اشتراک گذاری توییت‌ها در اینستاگرام

«توییتر» امکان اشتراک گذاری توییت‌ها از طریق «اینستاگرام» و فیلتر‌های «اسنپ چت» را فراهم کرد.

توییتر اعلام کرده است پس از اینکه سال گذشته امکان ارسال سریع توییت در پلتفرم عکس را برای اولین بار در سیستم عامل iOS فراهم کرد، اکنون نیز پشتیبانی از کاربران سیستم عامل اندروید برای اشتراک‌گذاری مستقیم توییت‌ها در “اینستاگرام” و “اسنپ چت” را اضافه کرده است.

توییتر اعلام کرد که کاربران اندروید اکنون می‌توانند به صورت مستقیم یک توییت زنده را برای اشتراک‌گذاری با استوری اینستاگرام خود بدون گرفتن اسکرین شات انتخاب و منتشر کنند.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربرانی که آخرین نسخه برنامه توییتر را نصب کرده اند، می‌توانند روی دکمه اشتراک گذاری توییت‌ها کلیک کرده و سپس روی نماد اینستاگرام کلیک کنند تا یک توییت خاص را در “Stories” به اشتراک بگذارند.

او افزود که پس از به اشتراک گذاشتن یک توییت در «استوری‌های اینستاگرام»، کاربران می‌توانند برای بهبود نمای محتوایی خاص، توییت را «حرکت»، «چرخش» یا «تغییر اندازه» دهند و سپس آن را به عنوان استوری به اشتراک گذاشته یا برای مخاطبان خود در اینستا ارسال کنند.

با این حال، درست مانند سیستم عامل iOS، نه شخصی که توییت را در استوری اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و نه افرادی که آن را مشاهده می‌کنند، نمی‌توانند روی آن کلیک کنند یا با آن تعامل داشته باشند.

در این گزارش آمده است: «این بدان معناست که کاربران نمی‌توانند پاسخ‌های توییت را ببینند، مگر اینکه شخصی که توییت را به اشتراک گذاشته است، پیوندی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد.

همانطور که توییتر به کاربران اجازه نمی‌دهد توییت‌هایی را که توسط یک حساب محافظت شده ارسال می‌شود، «بازتوییت» کنند، این ویژگی جدید نیز به کاربران اجازه نمی‌دهد توییت‌های محافظت شده را در «استوری‌های اینستاگرام» یا «اسنپ چت» به اشتراک بگذارند تا از حریم خصوصی کاربران محافظت شود.

دکمه اشتراک گذاری توییت‌ها برای “واتس اپ”

در همین راستا، توییتر همچنین در حال آزمایش روش جدیدی برای اشتراک گذاری توییت‌ها با افزودن دکمه واتس‌اپ در زیر پست‌ها برای کاربران اندروید است.

افراد می‌توانند با کلیک بر روی دکمه جدید و انتخاب مجدد گزینه “WhatsApp” توییت‌ها را با مخاطبین و گروه‌های خود در این برنامه پیام رسان به اشتراک بگذارند.

بر اساس گزارشی که توسط TechCrunch منتشر شده است، دکمه اشتراک گذاری واتس اپ جایگزین دکمه اشتراک گذاری معمولی در پایین توییت می‌شود که گزینه‌های مختلفی مانند “بوکمارک”، “ارسال از طریق پیام خصوصی” و “کپی لینک به توییت” را باز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *