اخبار, فناوری

اپل امکان انتقال تصاویر از حساب iCloud به Google Photos را فراهم کرد

اپل امکان انتقال تصاویر از حساب iCloud به Google Photos را فراهم کرد

شرکت اپل اعلام کرد که کاربران این شرکت توانایی جا به جا کردن تصاویر موجود در حساب iCloud خود به Google Photos را دارند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، شرکت اپل به تازگی سرویسی را در اختیار کاربران قرار داده است که به کاربران امکان انتقال تصاویر، ویدئوها و آلبوم‌ها را از iCloud Photo Library خود به Google Photos منتقل کنند. این ویژگی با هدف حمایت شرکت اپل از افرادی که قصد دارند از سیستم عامل iOS به سیستم عامل اندروید دارند طراحی شده است و نشان می‌دهد شرکت اپل همواره به فکر کاربران خود است. بر اساس اعلام شرکت اپل، این قابلیت به سادگی و با ورود کاربر به وب سایت privacy.apple.com امکان پذیر است. اما طبق اعلام رسمی شرکت اپل مراحل انتقال تصاویر و ویدئوها بین سه روز تا یک هفته به طول خواهد انجامید.

گفتنی است که اپل خبر از منتقل نشدن آلبوم‌های مشترک، آلبوم‌های هوشمند، تصاویر زنده و محتوای ذخیره نشده در سرویس iCloud Photo Library را نیز اعلام کرده است چرا که برخی از این موارد جزو قابلیت‌های انحصاری اپل هستند و سیستم عامل اندروید از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

ذخیره نسخه اصلی تصاویر در حساب iCloud

عملیات انتقال تصاویر توسط شرکت اپل انجام می‌شود و نیازی به اقدام خاصی از سوی کاربر نیست، علاوه بر این کاربران نباید نگران حذف شدن تصاویر خود باشند چرا که این قابلیت صرفا یک نسخه کپی از تصاویر آن‌ها را به حساب گوگل کاربر منتقل می‌کند، بنابر این در صورتی که کاربر قصد حذف تصاویر خود از حساب iCloud را داشته باشد باید به صورت دستی محتوای مورد نظرش را حذف کند.

در حال حاضر این سرویس دارای محدودیت است و فعلا در کشورهای استرالیا، کانادا، ایسلند، انگلستان و ایالات متحده در دسترس کاربران قرار دارد. با این اقدام اپل نگرانی بسیاری از کاربران برای انتقال تصاویرشان برطرف شده است و کاربر باید صرفا نگران موجود بودن فضای ذخیره سازی کافی در حساب گوگل خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *