اخبار, فناوری

اندروید ۱۲ به حالت مخصوص بازی مجهز خواهد شد

اندروید ۱۲ به حالت مخصوص بازی مجهز خواهد شد

اندروید ۱۲ با قابلیت‌های جدید از جمله تنظیمات روشنایی خاص و چرخش خودکار عرضه می‌شود.

سیستم عامل اندروید که روی بیشتر گوشی‌های هوشمند در دست مردم نصب شده، از طرف کاربران با استقبال خوبی رو به رو شده است. تاکنون نسخه‌های بسیاری از اندروید معرفی و روی تلفن‌های هوشمند آپدیت شده و در جدیدترین نسخه، گوگل اندروید ۱۲ را در دست ساخت دارد که تاکنون اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

قابلیت‌های جدید اندروید ۱۲

صبح امروز بود که اندروید ۱۲ با نام Snow Cone، حالت جدیدی به دست آورد و اکنون، توسعه دهندگان XDA  جزئیات بیشتری در مورد نسخه بعدی سیستم عامل Android از جمله ویژگی کاملاً جدید چرخش خودکار، حالت بازی داخلی و ضامن تنظیمات سریع روشنایی، در اختیار کاربران قرار دادند.

اندروید ۱۲

گزارش شده که چرخش خودکار اصلاح شده به دوربین جلوی دستگاه متکی است تا زمان تغییر حالت از حالت افقی به حالت عمودی و بالعکس را تشخیص دهد. اجرای فعلی به داده‌های ترکیبی از سنسور‌های شتاب سنج و ژیروسکوپ تلفن متکی است و اغلب در جهت گیری به درستی عمل نمی‌کند.

اندروید ۱۲

یکی دیگر از ویژگی‌های فاش شده اندروید جدید، تنظیم سریع روشنایی کاهش یافته است که به عنوان یک روش سریع برای کاهش سریع روشنایی صفحه نمایش با مقدار از پیش تعیین شده‌ای عمل می‌کند. انتظار می‌رود اولین پیش نمایش توسعه دهنده Android 12 فردا ۱۷ فوریه منتشر شود، بنابراین به زودی موارد بیشتری برای پوشش و انتشار وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *