اخبار, فناوری

واتساپ به کاربران آیفون چه خدمات خاصی ارائه می دهد؟

خدمات واتساپ به کاربران آیفون

خدمات واتساپ به کاربران آیفون ،کاربران آیفون از برخی قابلیت‌های واتساپ برخوردارند که دیگر کاربران به آنها دسترسی ندارند و ممکن است در آینده برای دیگر کاربران نیز فعال شود.

گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از gadgetsnow، واتساپ به‌ روز رسانی‌هایی را با ویژگی‌های جدید و در جهت رفع ایرادات به‌ طور مرتب برای پلتفرم خود در سیستم عامل‌های مختلف ارائه می‌کند. اگرچه این برنامه به روشی کاملاً مشابه روی کاربران iOS، اندروید و ویندوز کار می‌کند، اما چند ویژگی وجود دارد که فقط برای کاربران آیفون در دسترس است. با این حال نمی‌توان گفت که این ویژگی‌ها فقط برای iOS باقی خواهند ماند. برای کسانی که از این موضوع اطلاعی ندارند، لیستی از ویژگی‌هایی که فقط برای کاربران واتساپ در آیفون در دسترس است را گردآوری کرده ایم.

خدمات واتساپ به کاربران آیفون

پیش نمایش پیام بدون تیک خوردن

کاربران آیفون اپل می‌توانند پیش نمایش پیام دریافتی از هر کاربر یا گروهی را مشاهده کنند. کاربران فقط باید روی مکالمه ضربه زده و نگه دارند تا پیش نمایش را ببینند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند پیام را بدون اینکه تیک بخورد ببینند.

تصاویر، ویدئو‌ها و گیف‌هایی که دیگران حذف کرده اند را می‌توانید نگه دارید

هنگامی که یک کاربر واتساپ پیامی را برای همه حذف می‌کند، فایل رسانه‌ای که با پیام پیوست شده نیز حذف می‌شود، حتی اگر در گالری ذخیره شده باشد. اما اگر یک کاربر آیفون یک فایل رسانه‌ای را از یک پیام دانلود کرده باشد، حذف پیام باعث حذف فایل از گوشی نمی‌شود.

تصاویر را با استفاده از ویرایشگر واتساپ تار کنید

قبل از ارسال تصویر برای شخصی، کاربران آیفون می‌توانند کل تصویر یا بخش محدودی از تصویر را که نمی‌خواهند دیده شود را محو کنند. قابلیت تاری را می‌توان در ویرایشگر طراحی که قبل از ارسال هر فایل رسانه‌ای ظاهر می‌شود، اضافه کرد.

ویس‌ها را بدون تیک آبی خوردن گوش دهید

کاربران آیفون اپل می‌توانند ویس‌ها را بدون نشان دادن تیک آبی گوش دهند. کاربران می‌توانند ویس را مستقیماً از اعلان پخش کنند. هنگامی که کاربر برای مدت طولانی روی پیام در پانل اعلان فشار می‌آورد، گزینه پخش ویس ظاهر می‌شود.

برش ویدئو‌ها قبل از اشتراک گذاری

قبل از ارسال ویدئو برای شخصی، کاربران آیفون می‌توانند آن را پس از آپلود از گالری آیفون، برش داده یا اندازه آن را تغییر دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *