Simcard, همراه اول

خرید سیم کارت 0912 ارزان

خرید سیم کارت 0912 ارزان

امکان ​پیداکردن سیم کارت 0912 ارزان از بین هزاران خط رند و معمولی و خرید اقساطی سیم‌کارت ۰۹۱۲ در سایت خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر وجود دارد.

در بازار امروز خرید و فروش سیم کارت، خط 0912 به عنوان با ارزش ترین رنج خط به شمار میرود به همین دلیل است سیم‌کارت ۰۹۱۲ از همان ابتدا تا الان ، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین سیم‌کارت‌ها به‌حساب می‌آید؛ از‌این‌رو، خرید سیم کارت 0912 ارزان از سایر سیم‌کارت‌ها به‌مراتب بیشتر است. هرچند اکثر مشترکان به‌دنبال خرید سیم کارت 0912 ارزان هستند و حتی افرادی نیز به‌منظور داشتن خط ۰۹۱۲ مناسب اقدام به خرید اقساطی سیم‌کارت می‌کنند.

لیست سیم کارت 912 معمولی ارزان

سیم کارت ارزان چه معنایی می‌دهد؟

زمانی که صحبت از سیم کارت ارزان به میان می‌آید، شاید اکثر افراد تصور کنند که منظور از آن، سیم کارت اعتباری، غیر رند و یا کارکرده با زنگ خور بالا باشد. اما در اینجا منظور ما از سیم کارت ارزان، یک سیم کارت ۰۹۱۲ صفر، رند و در عین حال دائمی است. خوشبختانه همراه اول مدتی است که سیم کارت‌های کد صفر و کد ۹ خود را روانه بازار کرده. این سیم کارت‌ها صفر هستند به این ترتیب شماره همراه اول شما، از همان ابتدا شماره خودتان خواهد بود و به خاطر زنگ خور‌های مداوم، کلافه نمی‌شوید.

اما خریدن یک سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان صفر به این راحتی نیست و باید به دنبال نمایندگی‌های معتبر همراه اولی باشید که این نوع خدمات را ارائه می‌دهند. در حال حاضر، مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر، دارای تنوع بسیار زیادی از سیم کارت‌های ۰۹۱۲ ارزان قیمت است. پس شما می‌توانید سیم کارت ارزان ۰۹۱۲ مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کنید.

خرید سیم کارت ارزان یا خرید خط کارکرده

دسته بندی سیم کارت ها از نگاه میزان کارکرد آنها، به دو دسته اصلی صفر و کارکرده تقسیم می شود اما در این بین سیم کارت هایی هستند که صفر نیستند و مدتی خاموش بوده اند و یا زنگ خور بالایی ندارند، به آنها سیم کارت کم کارکرد و یا در حد صفر می گویند.

به عنوان مثال فرض کنید سیم کارت همراه اول صفر خریداری کرده اید و چندین سال بدون استفاده خاموش بوده است و این خط را برای شخصی خریده اید که تماس های زیادی نداشته است، در این صورت، به این سیم کارت در حد صفر گفته می شود.

احتمالا شما با این دو اصلاح در حوزه گوشی آشنا هستید. مثلا می گویند گوشی کم کارکرد و یا در حد نو. ویترین موبایل فروشی های دست دوم پر است از برچسب های رنگی کم کاکرده و یا در حد صفر بر روی موبایل های دست دوم.

جالب است به شما بگوییم این مسئله در مورد سیم کارت ها نیز صادق است. بنابراین اگر می خواهید یک سیم کارت 0912 ارزان بخرید، گزینه سیم کارت کارکرده پیشنهادی است که پیش روی شماست.

چرا برخی از سیم کارت های ۰۹۱۲ ارزان قیمت هستند!؟

با افزایش قیمت سیم کارت 0912 باعث شده تا بسیاری از افراد، تمایل بیشتری نسبت به سیم‌کارت‌های اعتباری ارزان قیمت پیدا کنند. این در حالی است که شما می‌توانید یک سیم کارت 0912 ارزان داشته باشید.سیم کارت های 0912 کد 0 و 0912 کد 9 در حال حاضر ارزانترین سیم کارت های 0912 همراه اول هستند که از مزایایی آن می توان به ارزان بودن سیم کارت و صفر بودن سیم کارت اشاره نمود ، توجه داشته باشید 0912 کد 0 و کد 9 هیج تفاوتی از لحاظ آنتن دهی و خدمات ندارند.

قیمت‌ گذاری سیم کارت روش‌ها و نام‌های جالبی دارد. قیمت‌ گذاری عموما براساس المان هایی چون کد و میزان رند بودن صورت می‌گیرد.همچنین باید به این نکته توجه داشت که با به پایان رسیدن رنج سیم کارت های دائمی 0912 قیمت تمامی آنها افزایش پیدا خواهد کرد، لذا میتوان چینین برداشتی نیز داشت که حتی خرید سیم کارت 0912 ارزان هم به نوعی سرمایه گذاری برای شما محسوب میشود.

چه عواملی بر روی قیمت خرید و فروش سیم کارت 0912 موثر است؟

قیمت خرید سیم کارت 0912 ، تحت تاثیر چندین فاکتور است. در مرحله اول نوع، گستردگی و پشتیبانی اپراتور مورد توجه قرار خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت های فعال در این زمینه تلاش می کنند تا نسبت به یکدیگر رقابت داشته و خدمات متنوع را با کیفیت بهتر به مشتریان خود ارائه دهند.
پس از آن نوع سیم کارت در قیمت خرید موثر است. همانطور که ذکر شد، شماره های اعتباری قیمت کمتری نسبت به نوع دائمی آن دارند.
از دیگر فاکتورهای موثر، می توان به رند و یا معمولی بودن شماره ها اشاره کرد. آنچه مسلم است برای شماره های رند قیمت بیشتری در نظر گرفته می شود.

برای رند بودن نمی توان به قانون خاص و از قبل از تعیین شده ایی اشاره کرد. در این رابطه به نوع قرار گرفتن اعداد در کنار هم توجه می شود. چیدمان این اعداد به گونه ایی است که به راحتی به ذهن سپرده خواهد شد. اگر قصد خرید و فروش سیم کارت های رند را دارید، کارشناسان سیم سنتر می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

خرید سیم کارت 0912 ارزان

دلایل خرید سیم کارت 912 معمولی ارزان

  1. صرفه اقتصادی سیم کارت ارزان
  2. صفر بودن سیم کارت ارزان (کارنکرده)
  3. نداشتن تفاوت از لحاظ فنی ( آنتن دهی، هزنیه مکالمه و اینترنت ) میان سیم کارت ارزان و گرانترین سیم کارت
  4. معتبر بودن سیم کارت ارزان 0912 با توجه به پرداخت هزینه بسیار کمتر
  5. تنوع بیشتر خط ارزان 0912 به لحاظ فراوانی و نوع رند
  6. مناسب بودن برای سیم کارت اولی ها

سیم کارت 0912 ارزان قسطی ، قیمت سیم کارت ارزان ۰۹۱۲، خرید سیم کارت ارزان 0912 همراه اول ، سیم کارت ارزان ، سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۰ ارزان ، سیم کارت 0912 ارزان ، سیم کارت ارزان ۰۹۱۲ همراه اول ، سیم کارت 0912 کارکرده ، سیم کارت 0912 ارزان قسطی ، کمترین قیمت خط 912 ، سیم کارت 912 معمولی ارزان ، قیمت گذاری آنلاین سیم کارت رند ، سیم کارت 0912 کارکرده ارزان ، خط ٩١٢ ارزان

خرید سیم کارت همراه اول ارزان

به منظور تسهیل در روند خرید و فروش سیم کارت ، مجموعه سیم سنتر لیستی از خطوط 0912 ارزان را برای شما در لیست زیر قرار داده است . شما می توانید متناسب با بودجه خود سیم کارت مورد نظر را  انتخاب کرده و اقدام به رزرو سیم کارت خود به مدت 24 ساعت نمایید .  کارشناسان بخش فروش سیم سنتر به منظور خرید قطعی شما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت .

سیم کارت های ۰۹۱۲ کد ۰ و ۰۹۱۲ کد ۹ در حال حاضر ارزانترین سیم کارت های ۰۹۱۲ همراه اول هستند که از مزایایی آن می توان به ارزان بودن سیم کارت و صفر بودن سیم کارت اشاره نمود ، توجه داشته باشید ۰۹۱۲ کد ۰ و کد ۹ هیج تفاوتی از لحاظ آنتن دهی و خدمات ندارند.

14 نظر در “خرید سیم کارت 0912 ارزان

  1. maryam گفت:

    سلام
    برای خرید سیم کارت حتما اول باید رزرو کنیم ؟؟ من میخوام کل مبلغ یجا پرداخت کنم باید چیکار کنم

    1. simcenter گفت:

      سلام

      در صورتی که تمایل به خرید فوری سیم کارت دارید با شماره ها ی درج شده درسایت تماس بگیرید

  2. eruse گفت:

    سلام .. ببخشید من یه سیم کارت 0912 ارزون میخوام .. ممنون میشم راهنمایی کنید ..

    1. simcenter گفت:

      با سلام

      لطفا با شماره تلفن: 09121313131- 02122252120 تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم

  3. yousef گفت:

    سلام … من یه سیم کارت 0912 کد 4 خرید کردم امروز از شما … میخواستم ببینم کی فعال میشه ؟؟

    1. simcenter گفت:

      با سلام
      لطفا چند ساعتی صبر کنید اگر فعال نشد تماس بگیرید ..

  4. فریناز گفت:

    سلام لیست شماره وقیمت سیم کارت های 912 روچطورمیتونم ببینم

    1. simcenter گفت:

      با سلام .. در همین صفحه لیست سیم کارت موجود می باشد و یا از طریق لینک زیر برای شما قابل مشاهده می باشد .

      https://simcenter.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84/

  5. amin گفت:

    سلام .. من یه سیم کارت 912 معمولی ارزان میخوام ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. simcenter گفت:

      با سلام
      لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  6. Narjes گفت:

    سلام از کجا بفهمیم کد سیم کارت چیه؟
    و اینکه تفاوت سیم کار 0912 با بقیه ی سیم کارت ها مثله 0910 و … چی هست که قیمت هاشون اینقدر تفاوت داره

    1. simcenter گفت:

      با سلام
      بعد از پیش شماره 912 هرعددی که اول بیاد اون کد سیم کارت محسوب میشه .. به عنوان مثال 09121313131 این سیم کارت کد 1 محسوب میشه.. در رابطه با تفاوت از لحاظ انتن دهی و خدمات تفاوتی ندارن ولی از نظر سرمایه گذاری و تاثیر شماره رند تو کسب و کاراها خیلی تفاوت دارن

  7. Aydin گفت:

    سلام خط ۰۹۱۲ زیر ۱۰ میلیون چی پیشنهاد میکنید

    1. simcenter گفت:

      با سلام

      سیم کارت کد 0 و 7 و 8 و 9 .. در صورتی که نیاز به مشاوره جهت خرید سیم کارت همراه اول دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *