اخبار, اپراتورها

سیم کارت جوانان همراه اول

سیم کارت جوانان همراه اول
فروش سیم کارت جوانان همراه اول با 50 درصد تخفیف و یک بسته اینترنت هدیه 10 گیگابایتی یک ماهه

به گزارش وب سایت سیم سنتر ،  همراه اول با در نظر گرفتن طرح جدیدی به نام سیم کارت دائمی جوانان، به علاقمندان بین 18 تا 25 سال سیم کارت دائمی همراه اول را با 50 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

فروش سیم کارت جوانان همراه اول با 50 درصد تخفیف

از 16 دی ماه سال 98 برای جوانان 18 تا 25 سال که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان و بسته اینترنت 10 گیگابایتی 1 ماهه عرضه می گردد.

مزایای طرح:

در طرح فروش سیم کارت جوانان ، با خرید سیم کارت دائمی می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، ازبسته خوش آمد اینترنت 10 گیگابایتی یکماهه علاوه بر بسته های خوش آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده نمایید.

نحوه خرید سیم کارت:
  • متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تاکنون سیم کارت به نام آنها نبوده است) از طریق مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند.
  • متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه ها ، نمایندگی ها و دفاتر همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *