Simcard, همراه اول

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول، طرحی است که بواسطه آن افراد می‎توانند با توان مالی متفاوت اقدام به خرید سیم کارت دلخواه خود نمایند. این طرح تا حدود زیادی می تواند فشار مالی را کاهش دهد.

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول

طرح فروش سیم کارت همراه اول به صورت اقساطی ، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید شماره مورد نظر خود را با کمترین فشار مالی خریداری نمایید. برخی از شماره های همراه اول، از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار هستند، به همین دلیل باید هزینه بیشتری برای آنها پرداخت نمایید. فروش اقساطی سیم کارت همراه اول این فرصت را به شما می دهد تا حق انتخاب های بیشتری داشته باشید.

باید بدانید نوع سیم کارت باعث نمی‌شود تا تغییری در تعرفه‌ها بوجود آید. همچنین اپراتور خدمات یکسانی را در اختیار همه مشترکین قرار خواهد داد، بنابراین فروش نقدی و یا قسطی در کیفیت خدمات تاثیری نخواهد داشت.

شماره‌های اعتباری برای آن دسته از افرادی مناسب است که به خوبی نمی‌توانند هزینه‌های مکالمه خود را کنترل نمایند. در این نوع از سیم کارت‌ها باید از همان ابتدا، مبلغ تعیین شده را پرداخت نمایید، با اتمام موجودی، دیگر نمی‌توانید تماسی برقرار نمایید. برای این منظور لازم است  تا بر طبق نیاز خود، شارژ مکالمه خریداری نمایید.

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول رند

شماره‎های رند، همواره طرفداران خاص خود را دارد. این سیم کارت‌ها نسبت به نوع معمولی قیمت بیشتری دارند. ملاک ارزش آنها، نوع قرارگیری اعداد در کنار هم است. برای این منظور بیش از سی حالت مختلف در نظر گرفته می‌شود. با طرح فروش اقساطی سیم کارت همراه اول، به راحتی می‌توانید شماره رند مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید این شماره‎ها به افرادی توصیه می‌شود که در مشاغل بزرگ تجاری مشغول به کار هستند. این امر به آنها کمک می‌کند تا به شیوه‌ایی ساده و مطمئن با مخاطب هدف ارتباط برقرار نمایند. از مهمترین ویژگی رند بودن شماره، این است که به راحتی در ذهن ثبت خواهد شد.
خدمات و تعرفه‌ها برای این نوع از سیم کارت‌ها، تفاوتی با شماره‌های معمولی ندارد. در واقع باید گفت رند بودن تنها مزیت اصلی آنها به شمار می رود.

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

قیمت فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 با توجه به کد آن متفاوت خواهد بود. این پیش شماره در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است، به همین دلیل افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. برای این پیش شماره از صفر تا نه، ده کد مختلف در نظر گرفته شده است.

زمانی که گفته می‌شود سیم کارت 0912 کد 1 است، به این معنی است که پس از پیش شماره 0912 ، بلافاصله عدد یک آورده می‌شود.

کدهای 1 تا 3 قیمت بیشتری نسبت به سایر کدهای دیگر دارد. اگر به دنبال خرید سیم کارت دائمی ارزان همراه اول هستید، بهتر است به سراغ کدهای بالاتر بروید. علت گران بودن کدهای پایین، تنها به قدمت و اعتبار آنها در بازار برمی‌گردد. هیچ تفاوتی در تعرفه‌ها و ارائه خدمات وجود ندارد.

بستن

09121230212

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند ترتیبی... پله ای قیمت کل : 350,000,000
بستن

09121824182

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند گفتاری... ترازوئی قیمت کل : 290,000,000
بستن

09124030292

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...ده دهی از اول ... کدپائین قیمت کل : 90,000,000

09124000109

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...رندهزاری از اول ... کدپائین  قیمت کل : 280,000,000
بستن

09124755555

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...پنج رقم یکی از آخر ... تکرار دو رقم قیمت کل : 1,350,000,000
بستن

09124774444

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...چهار رقم یکی از آخر ... آینه از اول ... تکرار دو رقم قیمت کل : 1,300,000,000

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول دائمی

در سیم کارت‌های دائمی، هزینه استفاده از خدمات در پایان هر ماه، به مشترک اعلام خواهد شد. بنابراین محدودیتی در آن وجود ندارد. با پرداخت هزینه در پایان هر ماه، می‌توانید به طور مرتب از خدمات اپراتور استفاده نمایید.

این امر سبب شده است تا برخی افراد تمایل بیشتری برای خرید آن داشته باشند. آنها قیمت بیشتری نسبت به شماره‎های اعتباری دارند، بنابراین فروش اقساطی سیم کارت همراه اول، می‌تواند فرصت خوبی برای خرید شماره دائمی دلخواه باشد. از نظر عملکرد تفاوت چندانی بین سیم کارت های اعتباری و دائمی وجود دارد.  نرخ برخی از تعرفه‌ها در سیم کارت های دائمی بیشتر است.

سیم سنتر شرایط مناسبی برای فروش اقساطی سیم کارت همراه اول در نظر گرفته است. به این ترتیب افراد با توان مالی متفاوت می‌توانند اقدام به خرید سیم کارت مورد نظر خود نمایند. برای این منظور کافی است به بخش فروش اقساطی سیم کارت در سایت مراجعه نمایید. چنانچه در زمینه خرید، فروش و معاوضه سیم کارت نیاز به مشاوره داشته باشید، کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک نمایند.

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول در سیم سنتر

در طرح فروش اقساطی سیم کارت همراه اول در سیم سنتر، حداقل بیست درصد مبلغ کل به صورت نقدی دریافت خواهد شد. این مبلغ می‎تواند تا 70 درصد نیز افزایش یابد. برای هموارتر کردن شرایط، تعداد اقساط نیز توسط کاربر انتخاب خواهد شد. مبلغ باقی مانده، براساس تعداد اقساط پرداخت می‎شود.
از دیگر ویژگی های این طرح این است که نیازی به اعتبارات مالی و یا ضامن نیست. به منظور رفع مشکلات احتمالی در پرداخت اقساط، مشترکین به طور کامل از خدمات اپراتور بهره‌مند نخواهند شد. برای مثال مشترکین نمی‎توانند تا پایان تسویه حساب، از خدمات نقل و انتقال  و یا رومینگ استفاده نمایند.

چنانچه مشتری در پرداخت اقساط،  به تعهدات خود عمل نکند، خدمات ارائه شده به صورت پلکانی قطع خواهند شد. البته قبل از اجرای آن، مدت زمانی معینی در اختیار مشتری قرار داده خواهد شد تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نماید. چنانچه در مهلت تعیین شده، به تعهدات عمل نشود، امتیاز سیم کارت از فرد سلب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *