Simcard, همراه اول

فروش سیم کارت همراه اول

فروش سیم کارت همراه اول

 در حال حاضر می توان گفت خرید و فروش سیم کارت همراه اول، بیش از سایر اپراتورهای دیگر رونق دارد. این امر در مرحله اول به دلیل قدمت و اعتباری است که این اپراتور در بین کاربران دارد.

فروش سیم کارت همراه اول

خرید و فروش سیم کارت همراه اول همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اپراتورهای دیگری نیز در سطح کشور شروع به فعالیت کردند، اما هرگز نتوانستند مقام اول را به خود اختصاص دهند. علت این امر در مرحله اول به قدمت این اپراتور باز می گردد. این موضوع سبب شده است تا شماره‌ های این اپراتور در بازار بیشتر شناخته شده باشند.

پس از همراه اول ایرانسل، رایتل، شاتل و تالیا در سطح کشور فعالیت دارند. پوشش دهی، گستردگی جغرافیایی، تنوع  خدمات، پشتیبانی مناسب و کیفیت خدمات از جمله عواملی هستند که در فروش سیم کارت موثر هستند.
قیمت فروش سیم کارت همراه اول، به فاکتورهایی نظیر وضعیت ( صفر و کارکرده)، رند و معمولی بودن، نوع سیم کارت ( دائمی و اعتباری)  و کد منطقه جغرافیایی بستگی خواهد داشت.

فروش سیم کارت همراه اول رند

سیم کارت های رند همیشه مشتریان خاص خود را دارد. ارزش این شماره‎ها به نوع چیدمان اعداد در کنار هم  است. برای شماره های رند بیش از سی حالت مختلف در نظر گرفته شده است. کاربران به برخی از آنها علاقه خاصی نشان می‎دهند، این امر سبب می‎شود تا ارزش آنها نسبت به سایر سیم کارت‎های رند بیشتر باشد.

در واقع باید بدانید تعریف خاصی از رند بودن ارائه نشده است تا براساس آن قیمت فروش سیم کارت همراه اول رند مشخص شود. ملاک وضعیت بازار و علاقه مشتریان است. به طور مثال سیم کارت های هزاری و ده هزاری بسیار پرکاربرد هستند، به همین دلیل برای داشتن آن باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

نکته دیگر که باید راجع به فروش سیم کارت همراه اول رند، بدانید این است که برای آنها هیچگونه خدمات خاصی ارائه نخواهد شد. اپراتور برای همه شماره‌ها خدمات یکسانی را ارائه خواهد داد. تنها مزیت آنها این است که رند هستند و به  همین دلیل به خوبی در یاد می مانند.
سیم کارت رند برای افرادی که در مشاغل بزرگ فعالیت دارند، مناسب و کاربردی است. چرا که این شماره  پل ارتباطی خوبی بین آنها و مشتریان است.

برخی دیگر با خرید و فروش سیم کارت همراه اول رند، تجارت می‌کنند. شماره‌های رند به عنوان یک کالای لوکس به شمار می رود. همیشه افرادی هستند که تمایل به داشتن شماره های رند داشته باشند. شاید آنها تجارت خاصی نداشته باشند، اما داشتن سیم کارت رند برای آنها مهم است.

بیشتر بخوانید : خرید سیم کارت 0912

فروش سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

فروش سیم کارت همراه اول، به صورت دائمی و اعتباری انجام خواهد شد. برای  اینکه بدانید خرید کدام سیم کارت به نفع شما است، باید به نیاز خود توجه نمایید.

سیم کارت دائمی برای آن دسته از افرادی مناسب است  که فعالیت شغلی آنها با فعال بودن سیم کارت گره خورده است. هیچ محدودیتی در استفاده از خدمات ارائه شده از سوی اپراتور وجود ندارد. در پایان هر ماه میزان هزینه به کاربر اعلام خواهد شد، با پرداخت آن در زمان تعیین شده، امکان استفاده از خدمات در ماه های آینده وجود خواهد داشت.

سیم کارت های اعتباری نیز عملکردی مانند انواع دائمی دارند، با این تفاوت که باید از ابتدا هزینه استفاده از خدمات را بپردازید. این ویژگی می تواند دو مزیت مهم داشته باشد. در مرحله اول این فرصت را خواهید داشت تا با توجه به توان مالی خود، شارژ مناسبی را خریداری نمایید، در مرحله دوم، مجبور هستید به اندازه مبلغی که پرداخت کرده‌اید از خدمات اپراتور استفاده نمایید.

به این ترتیب شاید بهتر بتوانید مکالمات خود را مدیریت نمایید.
قیمت فروش سیم کارت دائمی همراه اول، نسبت به نوع دائمی آن کمی بیشتر است. برای اینکه  امکان خرید آن برای همه افراد جامعه میسر باشد، از طرح فروش اقساطی سیم کارت همراه اول استفاده می شود.

فروش سیم کارت همراه اول 0912  کارکرده

اگر قصد فروش سیم کارت همراه اول 0912 کارکرده را دارید، بهتر است در ابتدا از قیمت آن در بازار مطلع شوید. قیمت گذاری سیم کارت شاید امری راحت به نظر برسد، اما برای بررسی دقیق آن به کارشناسی نیاز است.

این موضوع در شماره های رند، از  اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که تنها افرادی می توانند قیمت دقیق را اعلام کنند که شناخت خوبی از بازار داشته باشند و در عین حال ویژگی‌های برتر سیم کارت را به درستی درک کنند. کارشناسان ما در مرکز سیم سنتر به فروش سیم کارت 0912 کارکرده به شما کمک خواهند کرد.

از دیگر ویژگی های برتر یک سیم کارت می توان به پیش شماره و کد آن اشاره کرد. پیش شماره 0912 که متعلق به تهران باشد، ارزش بیشتری دارد. برای این پیش شماره ده کد از صفر تا نه در نظر گرفته شده است. کدهای 1 تا 3 نسبت به بقیه قیمت بیشتری دارند. از کد صفر به عنوان یکی از شماره های رند با قیمت مناسب یاد می شود.

همچنین خوب است بدانید کد 0912 تنها مربوط به تهران نیست. استان های قم، سمنان، قزوین، البرز و کرج نیز دارای چنین پیش شماره هایی هستند. برای اینکه مطمئن شود کد 0912 مربوط به استان تهران است، باید به کد مخابراتی آن مراجعه نمایید. این کد برای تهران 001 تعریف شده است.

بستن

09121230212

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند ترتیبی... پله ای قیمت کل : 350,000,000
بستن

09121824182

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند گفتاری... ترازوئی قیمت کل : 290,000,000
بستن

09124030292

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...ده دهی از اول ... کدپائین قیمت کل : 90,000,000

09124000109

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...رندهزاری از اول ... کدپائین  قیمت کل : 280,000,000
بستن

09124755555

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...پنج رقم یکی از آخر ... تکرار دو رقم قیمت کل : 1,350,000,000
بستن

09124774444

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...چهار رقم یکی از آخر ... آینه از اول ... تکرار دو رقم قیمت کل : 1,300,000,000

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول چگونه است؟

در فروش اقساطی سیم کارت همراه اول، میزان مشخصی از مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت از مشتری گرفته خواهد شد. در سیم سنتر حداقل 20 و حداکثر 70 درصد برای آن در نظر گرفته شده است. سپس مشتری تعداد اقساط را مشخص خواهد کرد که براساس آن مبلغ باقیمانده از او اخذ خواهد شد. در این طرح نیازی به ضامن و اعتبار مالی نیست.

فروش سیم کارت همراه اول در سیم سنتر

فروش سیم کارت همراه اول در سیم سنتر به صورت کاملا ایمن و حرفه ایی انجام می شود. با خرید آنلاین می توانید از هر مکانی برای خرید سیم کارت انتخابی خود اقدام نمایید.
در سیم سنتر برای هر سیم کارت اطلاعات دقیقی ثبت شده است. این امر به مشتری فرصت می دهد تا بر طبق بودجه و نیاز خود انتخابی مناسب داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *