Simcard, همراه اول

قیمت گذاری سیم کارت کد 3

قیمت گذاری سیم کارت کد 3

قیمت گذاری سیم کارت کد 3 امروزه یک کار کاملا تخصصی میباشد ما به شما این اطمینان را میدهیم قیمت گذاری سیم کارت کد 3 شما توسط کارشناسان مجرب فعال در بازار خرید و فروش سیم کارت انجام میشود و سیم کارت شما را با همان قیمتی که توسط کارشنان بخش فروش سیم سنتر اعلام میشود خریداری میشود.

قیمت گذاری سیم کارت کد 3 همراه اول

قیمت سیم کارت 0912 همراه اول هر روز درحال تغییر است و ارزش گذاری کدهای سیم کارت 912 زیر به صورت حدودی توسط کارشناسان بخش فروش سیم سنتر تعیین می شود .

سیم سنتر مرجع رسمی خرید و فروش سیم کارت در ایران با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در این زمینه سعی دارد تا قیمت واقعی و منصفانه خرید و فروش سیم کارت را به اطلاع کاربران برساند.

لطفا جهت قیمت گذاری سیم کارت کد 3 خود فرم زیر را با دقت پر کنید.

لیست سیم کارت کد 3

سیم کارت کد 3 0912 تهران با شرایط نقد و اقساط در مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر با قیمت مناسب انجام میشود.

خرید سیم کارت 0912 کد 3 و فروش سیم کارت 0912 کد 3 و قیمت سیم کارت 0912 کد 3 تهران صفر و کارکرده در وبسایت سیم سنتر نمایندگی رسمی همراه اول انجام میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 نحوه قیمت گذاری سیم کارت کد 3

به طور کلی تمامی سیم کارت ها برای قیمت گذاری دارای چهار شاخصه اصلی هستند که ارزان یا گران بودن سیم کارت را تعیین میکنند.در اینجا به توضیح این چهار مولفه میپردازیم:

نوع کد سیم کارت 0912  :

به اولین رقمی که بعد از پیش شماره 0912 قرار میگیرد کد سیم کارت میگویند. به عنوان مثال اگر شماره 09123 را در نظر بگیریم کد این شماره 3 میباشد. به طور کلی در بازار سیم کارت با کد 3 بعد از کد 2 و 1 گرانترین و کد 0 (صفر) دارای ارزانترین قیمت میباشند.

رند یا معمولی بودن شماره خط 912 :

رند بودن یک شماره به چندین عامل بستگی دارد که میتوانید در بخش انواع خط رند اطلاعات کامل را بررسی و مشاهده کنید. هر چه سیم کارت رندتر باشد طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر میباشد به طوری که یک شماره کد 3 رند میتواند از سیم کارت با کد یک معملولی نیز گرانتر به فروش برسد.

صفر یا کارکرده بودن شماره سیم کارت :

یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت میان سیم کارت ها صفر یا کارکرده بودن آن است که خوب مسلما سیم کارت صفر نسبت به سیم کارت کارکرده گرانتر است. البته این فقط در مورد دو سیم کارت با یک کد مشابه صادق است. به این دلیل که مثلا سیم کارت کد ۸ صفر معمولی از سیم کارت کد 3 کارکرده معمولی ارزانتر است.

تهران یا شهرستان بودن سیم کارت 0912 :

یکی دیگر از دلایل مهم و موثر در قیمت سیم کارت این است که خط متعلق به کدم استان است.  همانطور که قبلا توضیح داده ایم سیم کارت 0912 فقط متعلق به تهران نیست و برخی از شهرستان ها نیز دارای پیش شماره 0912 هستند. به همین دلیل سیم کارت شهرستان در تهران به سختی خرید و فروش میشود و از قیمت و ارزش پایین تری برخوردار است.

 قیمت روز سیم کارت 0912 کد 2

با توجه به عدم ثبات اقتصادی، قیمت سیم کارت 0912 هر روز متفاوت از دیروز است. به همین دلیل ارزش‌گذاری آنها به صورت لحظه ایی انجام خواهد شد. البته نوساناتی که در بازار وجود دارد، سبب شده است که روز به روز با افزایش قیمت مواجه شویم. بنابراین اگر قصد خرید و فروش سیم کارت 0912 همراه اول را دارید، بهتر است از قیمت گذاری‌های به روز استفاده نمایید.

مراکز بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. به هرحال توصیه می شود به سراغ آن دسته از مراکزی بروید که از اعتبار خوبی برخوردار باشند. سیم سنتر در این راستا می تواند به شما کمک کند تا به طور آنلاین از قیمت روز سیم کارت 0912 اطلاع یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *