اخبار, فناوری

هشدار اپل به کاربران درباره ایرادات iOS ۱۵

هشدار اپل به کاربران درباره ایرادات iOS ۱۵

ایرادات متعدد iOS ۱۵ به ویژه در بخش بلوتوث باعث شد تا اپل نسبت به این به‌ روز رسانی خود هشداری صادر کند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، به نقل از alkuwaityah، همانطور که اپل گفت، به‌ روز رسانی سیستم «iOS ۱۵» امیدوارکننده نبود، زیرا خطا‌های زیادی ظاهر شد که برخی از آنها بسیار خطرناک بودند. سپتامبر گذشته، اپل سیستم عامل جدیدی را برای آیفون‌ها و آیپد‌ها به نام iOS ۱۵ معرفی کرد که در آن زمان اعلام شد که خودکار است و دارای مزایای بزرگی از جمله حفاظت از حریم خصوصی پیشرفته است.

اما کمتر از ۳ ماه، نقص‌هایی در این سیستم عامل ظاهر شدند. فوربس اعلام کرد که آیفون هشدار جدیدی به میلیون‌ها کاربر ارسال کرده است. به نظر می‌رسد این اخطار در قالب درخواست به روز رسانی سیستم عامل بدون اشاره به مشکل به دست کاربران رسیده است. در صفحه بازخورد در وب سایت رسمی اپل، کاربران در مورد این مشکل صحبت کردند. یکی از آنها گفت که تماس تلفنی که در ماشین از طریق “بلوتوث” از طریق “iPhone ۱۳” برقرار می‌کرد، ۲ تا ۸ دقیقه پس از شروع تماس قطع شد.

ایرادات متعدد iOS ۱۵ به ویژه در بخش بلوتوث

وب سایت فنی ۹to۵mac مشکلات ناشی از سیستم عامل جدید مانند مشکلات “بلوتوث” بی سیم در خودرو‌ها را رصد کرد. به نظر می‌رسد که این مشکل عمدتاً بر روی دستگاه‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ تأثیر می‌گذارد و این مشکل در بسیاری از خودرو‌های معروف مانند BMW، Audi، Hyundai، Toyota و دیگران وجود دارد. فوربس گفت اپل به طور علنی وجود این مشکل را تایید نکرده و راه حل یا جایگزینی برای این مشکل ارائه نکرده است. کارشناسان در نظر داشتند که با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی از مدل‌های آیفون ۱۲، علاوه بر فروش آیفون ۱۳ فشار بر اپل برای حل مشکل بیشتر می‌شود.

ایرادات iOS ۱۵

هدف سیستم عامل “iOS ۱۵” بهبود کیفیت تماس‌ها و خلاص شدن از شر مزاحمت‌هایی بود که منجر به قطع تماس می‌شدند، اما موضوع نتیجه معکوس داشت. فوربس گفته که تعدادی از کاربران آیفون ۱۳ قبلاً این مشکل را گزارش کرده بودند و از همان لحظه راه اندازی سیستم عامل جدید آن را تجربه کرده بودند که نشان دهنده نقص در این دستگاه‌ها است. این اتفاق چند هفته پس از آن رخ داد که این شرکت آمریکایی دامنه فراخوان تعدادی از تلفن‌های “iPhone ۱۲” را به دلیل مشکلات صوتی گسترش داد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *