اخبار, موبایل

پشتیبانی آیفون ۱۳ پرو از چهار سیمکارت برای اولین بار

پشتیبانی سری پرو آیفون ۱۳ پرو از چهار سیمکارت برای اولین بار

پشتیبانی آیفون ۱۳ پرو از چهار سیمکارت برای اولین بار ، آیفون در جدیدترین محصول خود مشکل استفاده از تک سیم‌کارت مجازی را برطرف کرد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از انگجت، بسیاری از تلفن‌های هوشمند از eSIM پشتیبانی می‌کنند تا سرویس تلفن همراه را بدون سیم کارت معمولی و فقط برای یک خط مجازی فعال کنند. براساس گزارش‌ها اپل در جدیدترین مدل گوشی خود یعنی آیفون 13 این مشکل را رفع کرده است. iPhone ۱۳ و ۱۳ Pro هر دو شامل اولین پشتیبانی اپل از eSIM دوگانه هستند. در این قابلیت، شما می‌توانید از چند خط بدون دریافت سیم کارت فیزیکی استفاده کنید. شرکت اپل در کنفرانسی اعلام کرد، کاربران می‌توانند در صورت نیاز از نانو سیم کارت استفاده کنند.

براساس گزارش‌ها، این قابلیت جدید به شما کمک می‌کند تا در سفرهای خارجی علاوه بر سیم‌کارت‌ خود از سیم‌کارت‌های بین المللی نیز استفاده کنید. البته این قابلیت در برخی از کشورها پشتیبانی نمی‌شود و همین امر باعث محدود شدن فعالیت گوشی شما می‌شود.

با خصوصیات گوشی جدید اپل آشنا شوید

براساس گزارش‌ها، شب گذشته شرکت اپل در کنفرانسی خصوصیات محصولات جدید خود را فاش کرد. به گفته این شرکت گوشی آیفون 13 پرو دارای یک پالت براق و زیبا که در 4 رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی و نوک مدادی (گرافیت) بوده، به بازار عرضه می‌شود. گوشی جدید این شرکت، دارای دوربین سه گانه است و مثل سری قبل حاشیه استیل دارد. در آیفون 13 پرو صفحه نمایش مات بوده که  همین امر باعث محافظت زیاد می‌شود. شایان ذکر است، باتری این گوشی به نسبت رده‌های قبلی خود بزرگتر شده است.

براساس گزارش‌ها، آیفون ۱۳ دارای سریع‌ترین CPU است که این قابلیت باعث شده در مقایسه با رقبا سریع‌تر عمل کند. افزون بر این، گوشی جدید آیفون دارای ۴ هسته گرافیکی است.

ویژگی های آیفون ۱۳ پرو

این گوشی دارای دوربین سه گانه بوده و مثل نسل قبل حاشیه استیل دارد. در این آیفون هم ناچ کوچکتر شده و صفحه نمایش مات است که از محافظ بسیار مقاومی استفاده می کند.

باتری این گوشی به نسبت رده های قبلی خود بزرگتر شده است. گوشی آیفون مدل 13 پرومکس هم داریم. تراشه A15 در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. این گوشی 4 هسته کم مصرف و دو هسته پر مصرف دارد. این آیفون پنل جدیدی داشته و نرخ تازه سازی آن هم 120 هرتز است. این آیفون هم از قابلیت 5G پشتیبانی می کند و تراشه 15 دارد.

دوربین این گوشی پیشرفت های زیادی داشته است؛ آیفون ۱۳ پرو دوربین تله با زوم اپتیکال 3 برابری برای عکاسی و فیلمبرداری دارد. دوربین این گوشی لنز اولترا 2 درصد دارد که باعث می شود در نور کم شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کند. دوربین واید این محصول هم پیشرفت خوبی داشته است. عکاسی ماکرو هم به این آیفون اضافه شده که قابلیت عکاسی جدیدی دارد و همه ادیت های لازم عکس را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. همه این قابلیت ها مدیون تراشه بسیار قوی که در این تلفن همراه استفاده شده، است. آیفون 13 پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ProMotion تجهیز شده است.

عمر باتری در آیفون۱۳ پرو یک و نیم ساعت نسبت به آیفون 12 و دو و نیم ساعت نسبت به آیفون 12 پرو بیشتر شده است.

علاوه بر بدنه این گوشی ها که از مواد بازیافتی ساخته شده حتی جعبه و لوازم جانبی هم از مواد بازیافتی ساخته شده اند تا از آسیب به محیط زیست جلوگیری کند.

قمیت گوشی آیفون۱۳ پرو 999 دلار، قیمت آیفون 13 پرو مکس 1099 دلار اعلام شده و نسخه یک ترابایتی این محصولات هم به بازار عرضهخواهد شد. گفتنی است؛ از جمعه پیش رو امکان پیش سفارش این گوشی های جدید برای کاربران فراهم است و از 24 سپتامبر این گوشی ها به بازار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *