اخبار, موبایل

شیائومی قصد ساخت گوشی سه قسمتی را دارد

شیائومی قصد ساخت گوشی سه قسمتی را دارد

به تازگی طرح اولیه‌ای از گوشی جدید شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد تولید گوشی سه قسمتی را دارد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، شرکت شیائومی قرار است به زودی گوشی موبایل جدید خود را که از سه قسمت قابل تغییر ایجاده شده، رونمایی کند که در ادامه گزارش می‌توانید تصاویری از آن را مشاهده کنید.

بهتر است بدانید که در قسمت بالایی این تلفن همراه هوشمند، دوربین‌های پشت و برد مدار قرار گرفته‌اند که پردازنده، RAM و حافظه گوشی را در خود جای داده و در قسمت میانی این تلفن همراه نیز باتری جای گرفته است. در قسمت پایین یا زیر این تلفن همراه هوشمند نیز، پورت شارژ USB و بلندگو جای گرفته و در تصاویر لو رفته از طراحی آن، تمامی این موارد به نمایش در آمده است. نکته جالب این تلفن همراه هوشمند، اجرای متفاوت طراحی دوربین‌های آن است.

بهتر است بدانید سه قسمت متفاوت و مختلف برای این تلفن همراه در بدنه بالایی آن وجود دارد که یکی دارای سیستم چهار دوربین افقی و دیگری دوربین سه گانه مستطیل شکل است. همچنین یک طراحی دوربین با سیستم دوربین سه گانه افقی و یک صفحه نمایش در کنار آن برای این تلفن همراه تعبیه شده و به احتمال بسیار زیادی، این صفحه نمایش به منظور تسهیل در هنگام گرفتن عکس سلفی یا عکس پرتره طراحی شده است.

آخرین جزئیات از تلاش شرکت‌های دیگر برای ساخت چنین تلفن همراهی

این مدل تلفن همراه، قرار بود در سال‌های گذشته شرکت موتورولا و Google با نام “Project Ara” طراحی و عرضه کنند، اما به دلیل جدا شدن این ۲ شرکت از یکدیگر، این موضوع رخ نداد. ثبت اختراع داخلی دوربین پاپ آپ نشان می‌دهد که این شرکت در حال آزمایش فناوری جدید دوربین سلفی در تلفن همراه است و به جای اینکه دوربین سلفی از بیرون ظاهر شود، حق ثبت اختراع نشان می‌دهد که دوربین اصلی عقب در پشت صفحه نمایش، قرار است چرخانده شود.

همچنین ثبت اختراع جدید شیائومی برای تلفن‌های هوشمند خود، دو کشویی بودن آن‌ها است. این به این معنی خواهد بود که صفحه نمایش دستگاه می‌تواند هم به سمت بالا و هم به پایین حرکت کند. بهتر است شما کاربران در نظر داشته باشید که درباره زمان رونمایی و عرضه این تلفن همراه هوشمند، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما شیائومی ساخت این گوشی موبایل را در برنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *