مقالات

عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

  • ارسال عدد «1» به «8999»
  • شماره گیری کد دستوری *8999#
  • شماره گیری کد دستوری *800#
  • تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990
  • مشترکین می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 8999، نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.
  • پیامك های اطلاع رسانی اپراتور و اطلاع رسانی سرویس های پایه و باند پهن همراه اول، پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند. بنابراین درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت خواهند نمود.
  • برخی مشتركین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاه ها از این مبادی پیامك تبلیغاتی دریافت می كنند كه در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.
  • از طریق مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) مشترکین می توانند نسبت به فعال / غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی اقدام نمایند.