قیمت خط رند چقدر است؟ سیم کارت من چقد می ارزه؟  چطور می تونم خطمو رو قیمت گذاری کنم؟ روش های قیمت گذاری سیم کارت ها و خط های رند چیست؟ این سوالات بدون شک تا کنون برای شما پیش آمده است. اکنون می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم. شما می توانید با قیمت گذاری رایگان سیم کارت از طریق سایت سیم شنتر، به سوالات خود دست پیدا کنید.

استعلام قیمت سیم کارت همراه اول

قیمت گذاری سیم کارت

قیمت گذاری سیم کارت و استعلام قیمت سیم کارت همراه اول نیاز به کارشناسی تخصصی دارد و افراد عادی در این زمینه موفق عمل نمی کنند. کسی که سیم کارت شما را قیمت گذاری می کند باید تجربه بالایی در حوزه خرید و فروش خطوط دائمی و اعتباری داشته باشد تا متضرر نشوید. بخش قیمت گذاری سیم کارت در سیم سنتر به شما این امکان را می دهید که خط مورد نظرتان را تحت نظارت کارشناسان مجرب قیمت گذاری کرده و به فروش برسانید.

قیمت خط هایی که از سوی اپراتور ارائه میشود مشخص و ثابت بوده ولی در بازار خرید و فروش سیم کارت، قیمت سیم کارت به سیم کارت، متفاوت است و قیمت دقیقی برای خطوط رند نمیتوان مشخص کرد و تنها مرجع قیمت عرف بازار است

مشترکان اپراتورها سیم کارت همراه اول 0912 می توانند از این سرویس استفاده کنند. پس از ثبت درخواست، کارشناس ما سیم کارت را بررسی می کند و این کار به معنی ثبت آگهی فروش نیست. بعد از دریافت نتیجه کارشناسی و دریافت تعیین قیمت خط 0912، می توانید به صفحه ثبت نام مراجعه و سیم کارت خود را به صورت رایگان در سایت آگهی کرده و به فروش برسانید.

با یک تماس تلفنی سیم کارت 0912 رو رایگان قیمت گذاری کن {بدون نیاز به ربات یا نرم افزار تعیین قیمت}

اکنون تماس بگیرید

قیمت سیم کارت 0912 را از کجا بدانیم؟

قیمت سیم کارت 0912 هر روز درحال تغییر است و ارزش گذاری کدهای سیم کارت 912 زیر به صورت  حدودی توسط کارشناسان بخش فروش سیم سنتر تعیین می شود . قیمت گذاری خط 0912 توسط کارشناس خط انجام می شود و از هیچ نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت در این بخش استفاده نمی شود .

سیم سنتر مرجع رسمی خرید و فروش سیم کارت در ایران با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در این زمینه سعی دارد تا قیمت واقعی و منصفانه خرید و فروش سیم کارت را به اطلاع کاربران برساند.

لطفا جهت قیمت گذاری سیم کارت 0912 خود فرم زیر را با دقت پر کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری رایگان سیم کارت همراه اول

در تعیین قیمت سیم کارت ها، عوامل مختلفی تاثیر گذار است. از جمله:

کد سیم کارت ۰۹۱۲

اولین قدم برای قیمت گذاری سیم کارت های ۰۹۱۲ تشخیص کد سیم کارت هستش ، برای مثال : ۰۹۱۲ کد ۰ هستش یا کد صفر و یا …

گران ترین کد ۰۹۱۲ کد ۱ و ارزان ترین آن کد صفر می باشد

 صفر یا کارکرده بودن سیم کارت ۰۹۱۲

دومین قدم برای قیمت گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ تشخیص صفر یا کارکرده بودن سیم کارت هستش ، اینو بدونید که این مورد تا ۱۰۰٪ در قیمت موثره

سیم کارت. صفر به سیم کارتی می گویند که هیچ تماس و حتی دیتایی نداشته باشد

 نوع رند سیم کارت ۰۹۱۲

سومین قدم برای قیمت گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ تشخیص نوع رند سیم کارت ۰۹۱۲ هستش…

نوع رند سیم کارت می تواند تا چند میلیارد هم در قیمت آن موثر باشد

 تهران یا شهرستان بودن سیم کارت ۰۹۱۲

چهارمین قدم برای قیمت گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ تشخیص تهران یا شهرستان بودن سیم کارت ۰۹۱۲ هستش این مورد میتونه تا ۲۰٪ در نوسان قیمت تاثیرگذار باشه!

 نوع سیم کارت

بطور کلی ما دو نوع خط تلفن همراه داریم: سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی.

معمولا سیم کارت های اعتباری ارزش کمتری نسبت به سیم کارت های دائمی دارند. آن ها را می بایستی بعد از اتمام شارژ آن، مجدد شارژ کنید. پیش شماره های متفاوتی هم با سیم کارت های دائمی دارند. البته برخی اپراتور ها این امکان را برای کاربران خود فراهم کردند تا بتوانند سیم کارت های اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تغییر دهند. همچنین برخی از پیش شماره ها هم به صورت دائمی و هم اعتباری موجود است. از جمله وجه تمایز در اعتبار آن ها است. طوری که شما باید بصورت دوره ای قبض مکالمه خود را پرداخت کنید.

تمام اپراتورها موجود در ایران، هر دونوع خط را به فروش می رسانند. شما می توانید بر حسب نیاز خود هر نوعی را که مایلید خریداری کنید.

قیمت روز سیم کارت 0912

از عوامل مهم در بازار امروز قیمت های بروز می باشد در بازار امروز که قیمت ها روزانه دچار نوسان می شوند می توان گفت پیدا کردن قیمت بروز بسیار سخت است مخصوصا در زمینه خرید سیم کارت، یکی از راه های بهینه برای پیدا کردن قیمت های بروز استفاده از تخمین قیمت می باشد،با مراجعه به صفحه ی زیر قیمت پایه خرید و فروش سیم کارت به تفکیک اپراتورها و پیش شماره ها قابل مشاهده است.

 روش های قیمت گذاری سیم کارت همراه اول 0912

در ادامه تمام روش های قیمت گذاری سیم کارت از جمله ربات قیمت گذاری سیم کارت و قیمت گذاری تخصصی توسط انسان را برای شما شرح می دهیم.

یکی از سریعترین روش های تعیین ارزش خط موبایل، استفاده از ربات قیمت گذاری سیم کارت است. برخی از سایت های ارائه خدمات سیم کارت، یک “سامانه قیمت گذاری سیم کارت” را در اختیار کاربران خود می گذارند که به آنها کمک می کند قیمت گذاری فوری سیم کارت را انجام دهند.
این ربات ها با داشتن الگوریتم های مشخص که بر اساس فاکتورهای اصلی تعیین قیمت طراحی شده است، کار قیمت گذاری را انجام می دهند. البته این را هم باید در نظر بگیرید که قیمت گذاری سیم کارت با ربات ممکن است دارای خطا یا دقت پایین تری نسبت به حالت دستی و توسط اپراتور انسانی باشد.

دقیق ترین روش قیمت گذاری سیم کارت، توسط انسان و به صورت کارشناسی و تخصصی انجام می شود. به این دلیل که انسان نسبت به ربات (ماشین) دارای هوش بالاتر و تجربه است، می تواند با در نظر گرفتن جوانب بیشتری اقدام به انجام این کار کند.

سوالات متداول

بهترین نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت کدام است؟

نرم افزاری برای قیمت گذاری سیم کارت 0912 وجود ندارد! و بهترین راهکار برای شما ، استفاده از کارشناس خط است. برای تعیین ارزش واقعی خط 0912 خود می توانید تنها با یک تماس با شماره های ثبت شده در سایت سیم کارت خود را قیمت گذاری کنید .

آیا فقط سیم کارت همراه اول در سیم سنتر قیمت گذاری می شود ؟

در مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر فقط امکان قیمت گذاری سیم کارت 0912 همراه اول وجود دارد  و خطوط اعتباری همراه اول ، ایرانسل ، شاتل و رایتل ارزش گذاری نخواهند شد .

استعلام قیمت سیم کارت همراه اول به چه صورت است؟

در حال حاضر و بدلیل مشکلات پیش در اینترنت سراسر کشور ، استعلام و تخمین قیمت سیم کارت 0912 به صورت تلفنی انجام میشود . در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می توانید با مجموعه سیم سنتر تماس بگیرید.

آیا ربات و نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت ، رقم درستی را می‌دهد؟

استعلام قیمت سیم کارت از طریق ربات یکی از روش‌های قیمت گذاری خط است اما این روش دقیق نیست و صرفا از روی قیمت روز خطوط مشابه تعیین می‌شود. این روش زمانی موثر است که بخواهید رِنج حدودی سیم کارت خود را دربیاورید و برای فروش نیازمند رقمی هستید که بتوانید خط خود را به راحتی بفروشید و قیمت‌ بالا یا غیرمعقول قابل استفاده نخواهد بود. بنابراین خیلی نمی‌توانید روی قیمتی که ربات برای شما مشخص می‌کند حساب کنید.

آیا قیمت گذاری سیم کارت رایگان انجام می شود ؟

در سیم سنتر می‌توانید به صورت رایگان، قیمت شماره 0912 خود را توسط کارشناس خط در بیاورید! و نیازی به پرداخت هزینه برای تخمین ارزش واقعی خط همراه اول 912 ندارید.

نحوه قیمت گذاری خط 0912 کد 2 ؟

این کد نیز قدمت بالایی دارد اما به نسبت کد 1 هزینه معقول تری برای خرید دارد. مزایای آن اعتبار زیاد و اینکه گزینه مناسب برای تبلیغات و برندینگ می‌باشد. قیمت خط 0912 کد 2 با شماره غیر رند عموماً 50 درصد ارزان‌تر از قیمت سیم کارت‌های کد 1 نوع غیر رند به شمار می‌رود. قیمت سیم کارت کد 2 با شماره‌های 222، 202، 220 و 206 به عنوان با ارزش‌ترین نوع آن محسوب می شوند.

112 نظر در “قیمت گذاری سیم کارت

  1. Mona گفت:

    قیمت گذاری خطوط اعتباری هم انجام میشه؟

    1. simcenter گفت:

      با سلام
      خیر
      قیمت گذاری سیم کارت فقط برای سیم کارت 912 همراه اول انجام می شود

  2. emad گفت:

    سلام روزتون بخیر سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۹ قیمت میخواستم؟؟؟ میخوام یه سیم کارت جدید با کد ۹ بخرم

    1. simcenter گفت:

      با سلام

      لطفا لیست خطوط کد 9 را در لینک زیر مشاهده نمایید . در صورت نیاز به مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

      https://simcenter.ir/sim-card-0912-code-9/

  3. Emad گفت:

    قیمت گذاری رایگان سیم کارت چند روزه انجام میشه ؟؟

    1. simcenter گفت:

      با سلام

      در حال حاضر قیمت گذاری سیم کارت فقط از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

  4. احمدرضا گفت:

    قیمت این سیمکارت چقدر است؟

    1. simcenter گفت:

      با سلام لطفا با شماره 09121313131 تماس بگیرید.

  5. مصطفی احمدی گفت:

    سلام..
    09121392319 خط رند تاریخ تولدی از اول دسته خودم بوده در حد صفر

    1. simcenter گفت:

      سلام با شماره 09127131131 برای قیمت گذاری یا خرید و فروش تماس بگیرید

  6. عالی بود مرسی ممنونم

  7. ابراهیم پارسا گفت:

    باسلام .عذرمیخوام خواستم بدونم پیش شماره ۲۵۰ بر تهرانه؟ ۰۹۱۲۲۵۰

  8. محمد خرمی گفت:

    سلام خط همراه اول ۰۹۱۲۲۹۶۳۳۲۳و خط ۰۹۲۰۲۹۶۳۳۲۳جهت فروش قیمت گذاری فرماید

    1. simcenter گفت:

      سلام وقت بخیر …. برای قیمت گذاری دقیق با شماره تلفن 09127131131 تماس حاصل فرمائید
      سیم سنتر

    2. simcenter گفت:

      سلام برای قیمت گذاری خطوط با شماره 09127131131 تماس حاصل فرمائید
      و یا از طریق ایمیل سیم سنتر اقدام بفرمائید
      با تشکر ( سیم سنتر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *