مقالات

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول ، راه‌های ارتباطی در عصر حاضر کمک بسیاری در زمینه‌های مختلف به  افراد می کنند. اما ممکن است این راه های ارتباطی در برخی موارد مشکل های جبران‌ناپذیری به بار آورند. اگر شما هم مجبور شدید تعدادی سیم‌کارت خریداری کنید ولی اکنون مدتی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و یا آن‌ها را گم کردید؛ حتماً باید از طریق استعلام مالکیت سیم کارت  بررسی کنید و از تعداد سیم‌کارت‌های فعال خودتان مطلع شوید تا هیچ سوءاستفاده یا مشکلی برای شما پیش نیاید. ما در مقاله زیر به آسان ترین روش های “استعلام مالکیت سیم کارت اشاره می کنیم تا این نگرانی ها و مشکلات شما برطرف شود.

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول با کد ملی

همان‌طور که می‌دانید  اپراتور های 4 گانه کشور اقدام به ارائه‌ سیم‌کارت به مشتریان می‌‌کنند. سیم‌کارت‌های خریداری‌ شده از این اپراتورها که شامل همراه اول ، ایرانسل ، رایتل  و غیره را شامل می‌شوند به‌راحتی قابل پیگیری هستند. شمابه چند روش می‌توانید سیم‌کارت‌های فعال‌تان را استعلام کنید:

استعلام تعداد سیم‌ کارت ثبت‌نامی از طریق ارسال پیامک

یکی از روش‌های آسان استعلام تعداد سیم‌کارت‌های فعال پیامک می باشد. افراد می توانند مالکیت سیمکارت خود را از این طریق استعلام کنند. به این صورت که مشترکان می توانند با ارسال شماره کد ملی خود به سرشماره 3000504901 یا به سرشماره 3000150 به اطلاعات اپراتوری خود دست یابند. هم چنین دریافت استعلام مالکیت سیمکارت توسط مشترکان با پیامک هر 10روز یک بار امکان دارد.

درصورتی‌که هرگونه مغایرتی در تعداد سیم‌کارت‌ها و اطلاعات دریافتی مشاهده نمودید ، با در دست‌ داشتن کارت ملی‌تان به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه مراجعه کنید و مشکل را برطرف کنید.

 در صورتی که تعداد سیم کارت های اعلام شده بیشتر از آن باشد که فرد خریداری کرده است، امکان دارد بدون رعایت مقررات تغییر نام به افراد دیگر واگذار کرده باشد یا حتی بدون اطلاع خود فرد چندین سیمکارت به نام وی در بانک اطلاعاتی اپراتور ها ثبت گردیده باشد. اگر تعداد سیم کارت کمتر از انتطار وی باشد، امکان دارد مالکیت سیم کارت های خریداری شده، به نام وی ثبت نگردیده باشد.

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول

استعلام مالکیت خط همراه اول به‌صورت آنلاین

برای این کار تنها کافیست تا وارد سامانه استعلام سیمکارت شوید و شمارۀ‌ ملی خودتان را در قسمت مورد‌نظر وارد کنید و منتظر نمایش اطلاعات سیم‌کارت‌هایتان باشید. در فاز اول تعداد سیم‌کارت‌های ثبتی و در فاز دوم تعداد سایر سرویس‌های مخابراتی ثبت شده به نام شما، از طرف سایت استعلام تعداد سرویس‌های مشترکین، برایتان پیامک می‌شود.

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول با اپلیکیشن

یکی دیگر از راه های استعلام خطوط تحت مالکیت استفاده از اپلکیشن اپراتورها است . مشترکین اپراتور همراه اول ، می‌توانند با نصب نسخه‌ مناسب اپلیکیشن همراه اول، از خدمات آن استفاده کنند و از تعداد سیم‌کارت‌های فعال‌تان باخبر شوند. برای نصب نسخه‌ مناسب تلفن همراه‌تان (اندروید یا ios) می‌توانید به وب‌سایت همراه اول مراجعه کنید و برنامه‌ مورد‌نظر خودتان را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *