Simcard, همراه اول

چرا خط 0912 همراه اول پرطرفدار است؟

چرا خط 0912 همراه اول پرطرفدار است؟

خط 0912 همراه اول متعلق به اپراتور همراه اول، اولین و قدیمی‌ترین اپراتور کشور است. در چند دهه اخیر خطوط ۰۹۱۲ طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین امر باعث افزایش ارزش آن‌ها شده است به طوری که می‌توان از آن برای سرمایه‌گذاری نیز استفاده کرد.

سیم کارت ۰۹۱۲ متعلق به اپراتور همراه اول است. این پیش شماره در چند دهه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است به صورتی که برخی از افراد از آن برای سرمایه‌گذاری نیز استفاده می‌کنند. خط ۰۹۱۲ همراه اول دائمی است و با کدهای ۰ تا ۹ ارائه شده است.

خط 0912 همراه اول کد 1

به اولین عددی که بعداز پیش شماره می‌آید کد آن شماره گفته می‌شود. بنابراین سیم کارت ۰۹۱۲ در واقع به شکل ۰۹۱۲۱ است. به دلیل اینکه این کد جزء اولین کدهای فروشی بوده پیدا کردن صفر آن کار راحتی نیست.

خط 0912 کد 1 کارکرده نیز با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. البته قیمت سیم کارت 0912 کد 1 به فاکتورهای مهمی مانند رند بودن بستگی دارد.
یکی از مهم‌ترین ویژگی های خط 0912 کد 1 اعتبار اجتماعی آن است. اغلب افراد از این نوع شماره برای کسب و کار و برندینگ خود استفاده می‌کنند.

خط 0912 همراه اول کد 2

سیم کارت همراه اول دائمی با پیش شماره 0912 متعلق به استان های تهران، قزوین، قم، سمنان، البرز و سمنان است. برخلاف باور عموم این پیش شماره صرفا به استان تهران تعلق ندارد.

سیم کارت 0912 کد 2 نیز همانند سیم کارت 0912 کد یک نیز دارای اعتبار بالایی است و افراد برای مقاصد تجاری از این کد استفاده می کنند. البته این جمله به این منظور نیست که افراد عادی از آن استفاده نمی‌کنند اما چون دارای اعتبار و قدمت بالایی است عموما برای برندینگ استفاده می‌شود.

خط 0912 همراه اول کد 3

سیم کارت 0912 کد 3 به شماره‌ای گفته می‌شود که بعد از پیش شماره با عدد 3 شروع می‌شود. این کد نیز جزء سیم کارت های گران قیمت است و صفر و کارکرده بودن آن دارای قیمت‌های مختلفی است. قیمت سیم کارت 0912 کد 3 نسبت به کد 1 و 2 کمتر است اما شماره رند آن دارای قیمت بالاتری نسبت به دو کد قبلی می‌باشد.

خط 0912 همراه اول کد 0

ورود این کد به سال 1393 برمی‌گردد و شما به راحتی می‌توانید تنوعی از شماره‌ها را در این کد بیابید زیرا به علت تازگی هنوز خیلی از شماره‌هایش فروخته نشده وهمچنان صفر باقی مانده‌اند. قیمت این کد به نسب پایین‌تر است و اگر به دنبال سیم کارت 0912 ارزان هستید، خرید این کد مقرون به صرفه و کاملا به نفع شما است.
بنابراین مزیت‌های سیم کارت 0912 کد 0 را می‌توان به صورت زیر مرتب کرد:

•    قیمت ارزان
•    تنوع بالای شماره ها
•    مخابراتی بودن این کد

خط 0912 همراه اول با کد 9

سیم کارت 0912 کد 9 نیز مانند کد 0 دارای قدمت کمتری نسبت به دیگر کدهاست. این کد در سال 1392 وارد بازار خرید و فروش سیم کارت همراه اول گردید. این کد دارای تنوع زیادی است و اگر تمایل به خرید سیم کارت 0912 ارزان دارید با انتخاب یک شماره دلخواه، صاحب خط 0912 شوید.

علت گران تر شدن سیم کارت 0912 چیست؟

این سوالی است که اکثر خواهان این پیش شماره به دنبال پاسخ آن هستند. نظری که افراد فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت دارند این است که: سیم کارت‌های قدیمی به علت اعتباری که کسب کرده‌اند بیشتر برای خریداران خط جلب توجه می‌کنند و همین تقاضا تعیین کننده قیمت سیم کارت است.

خط 0912 همراه اول به دلیل جایگاهی که در نظر کاربران دارد باعث شده تا به یک کالای سرمایه‌گذاری تبدیل شود. قیمت سیم کارت 0912 تا چندین میلیارد هم می‌رسد و شاید این موضوع برای شما غیرقابل باور باشد.

خط 0912 رند به راحتی در خاطر افراد می‌مانند و رند بودن آن برای افراد جالب به نظر می‌آید. بنابراین قیمت این شماره‌ها به مراتب بسیار بالاتر از سایر شماره‌ها است. نکته بسیار مهم در تعیین قیمت سیم کارت 0912 همراه اول این است که قانون خاصی ندارد و این موضوع همچنان دارای پاسخ روشنی نیست.

 

البته در این خصوص مصوباتی ابلاغ شده است اما آنچه در بازار خرید و فروش سیم کارت همراه اول دائمی اتفاق می‌افتد با این مصوبات تا حدودی مغایرت دارد. قیمت سیم کارت رند در بازار معاملات سیم کارت به شکل توافقی است اما در حال حاضر اپراتورها تصمیم گرفته اند خود به صورت مستقیم وارد عرضه سیم کارت و واگذاری آن ها نمایند.

منبع : سیم خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *