Simcard, همراه اول

خرید سیم کارت همراه اول ارزان

خرید سیم کارت همراه اول ارزان

برای خرید سیم کارت همراه اول ارزان، به نیاز، کاربرد و هزینه‎ایی که برای آن در نظر گرفته‎اید، توجه داشته باشید.

خرید سیم کارت همراه اول ارزان

چگونه می توانیم اقدام به خرید سیم کارت همراه اول ارزان نماییم؟ این سوالی است که افراد زیادی آن را می‎پرسند. برای این منظور باید با فاکتورهایی که در قیمت آن موثر هستند، آشنایی داشته باشید. شاید اگر به دنبال خرید سیم کارت کارکرده باشید، بتوانید شماره خوبی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

برای خرید اینگونه از شماره ها، هزینه کمتری نسبت به انواع سیم کارت‌های صفر پرداخت خواهید کرد، اما با این حال ممکن است با برخی از مشکلات شماره‌های کارکرده نیز مواجه شوید. برای مثال می‌توان به تعداد زنگ‌خورهای آنها اشاره کرد. البته افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، با ترفندهای مختلف سعی می‌کنند این مشکل را رفع کنند.

ارزان ترین سیم کارت همراه اول

شاید بتوانید ارزان ترین سیم کارت همراه اول را در بین شماره های معمولی پیدا کنید. برخی از شماره ها به دلیل ویژگی خاصی که دارند، ارزش بیشتری نسبت به سایر سیم کارت های دیگر خواهند داشت. از جمله می توان به رند بودن آنها اشاره کرد. در واقع باید بدانید رند بودن هیچ تاثیری در تعرفه ها و یا ارائه خدمات نخواهند داشت.

آنها دقیقا همان کار، شماره های معمولی را انجام می دهند. شما صرفا مجبور هستید تا هزینه لوکس بودن آنها را پرداخت نمایید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که این موضوع برایتان اهمیت ندارد، بهتر است سراغ شماره های رند نروید. البته نوع رند بودن نیز در قیمت سیم کارت تاثیر گذار است.

برای این منظور بیش از سی حالت مختلف در نظر گرفته می شود. برخی از آنها در بازار فروش بهتری دارند، یعنی تقاضا برای داشتن آنها بیشتر است، به همین دلیل  از قیمت بالایی برخوردار هستند. برای خرید سیم کارت همراه اول ارزان می‎توانید با کارشناسان مرکز سیم سنتر مشورت داشته باشید.

09120121320

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : کارکرده نوع رند : رند پله ای اول .... تاریخ تولدی .... ترتیبی از اول قیمت کل : 42,000,000  

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول ارزان

یکی از راه حل های خوب برای خرید سیم کارت ارزان این است که از طرح اقساطی استفاده نماید. البته در این شرایط قرار نیست قیمت سیم کارت کاهش داشته باشد، بلکه این فرصت در اختیار شما قرار می گیرد تا سیم کارت مورد علاقه و حتی گران را به صورت اقساطی خریداری نمایید. این طرح سبب شده است تا افراد زیادی بتوانند شماره دلخواه خود را داشته باشند.

برای این منظور کافی است به بخش فروش اقساطی سیم کارت در سیم سنتر مراجعه کنید. در طی  آن مبلغی به عنوان پیش پرداخت تعیین خواهد شد. مبلغ پیش پرداخت حداقل 20 درصد  و حداکثر 70 درصد قیمت کل است. شما با توجه به بودجه خود می توانید مبلغ مورد نظر را در این دامنه قیمتی پرداخت نمایید. برای آگاهی از تعداد و مبلغ اقساط به سایت مراجعه کنید.

قیمت سیم کارت ارزان 0912

برای خرید سیم کارت همراه اول دائمی ارزان، توجه به کد آن نیز می تواند به شما کمک کند. برای سیم کارت 0912 همراه اول، از صفر تا نه، ده کد  تعریف شده است. برای کدهای ابتدایی معمولا باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. این امر تنها به دلیل  قدمت و اعتبار این شماره ها است  و هیچگونه مزیت دیگری نسبت به سیم کارت های دیگر ندارند.

راهنمای خرید سیم کارت ارزان 0912 همراه اول

اگر برای خرید سیم کارت همراه اول ارزان، به کمک و راهنماییی نیاز دارید، چرا از کمک و مشورت کارشناسان سیم سنتر بهره نمی برید؟ کارشناسان ما با توجه به نیاز و بودجه شما می توانند بهترین سیم کارت را  برای خرید به شما پیشنهاد دهند. با مراجعه به سایت در کوتاه ترین زمان می توانید پاسخ سوال و مشکلات خود را از زبان کارشناسان ما بشنوید. به این ترتیب در زمان و هزینه  صرفه جویی خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *