Simcard, همراه اول

خرید سیم کارت رند کد 5

خرید سیم کارت کد 5

خرید سیم کارت کد 5 در مرکز خرید و فروش سیم کارت سنتر به صورت نقد و اقساطی انجام می شود . جهت خرید اقساطی سیم کارت به بخش خرید اقساطی مراجعه نموده و پس از محاسبه اقساط مورد نظر اقدام به رزور و خرید نمایید در صورت تمایل نسبت به کسب اطلاعات و مشاوره خرید در رابطه با خرید سیم کارت کد 5 می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان سیم سنتر تماس حاصل نمایید.

نحوه خرید سیم کارت کد 5

خرید سیم کارت کد 5 در سیم سنتر به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام خواهد شد. به این طریق می توانید اقدام به خرید انواع دائمی و اعتباری آن نمایید.  برای خرید حضوری لازم است  که با در دست داشتن  مدارک به  این مرکز مراجعه کرده و مراحل ثبت نام و دریافت سیم کارت را انجام دهید. فروش و یا معاوضه سیم کارت دائمی و یا اعتباری  نیز به این شیوه انجام خواهد شد.

در روش غیر حضوری خرید به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. با خرید اینترنتی زمان و سرمایه را برای خود پس ازانداز خواهید کرد. در این شیوه به راحتی  می توانید پیش شماره مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا از طرح های ویژه فروش استفاده نمایید. همچنین امکان خرید شماره های رند نیز برای شما وجود خواهد داشت.

در سایت سیم سنتر، اطلاعات مفیدی در مورد وضعیت سیم کارت ها  و قیمت کل آنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین اگر قصد خرید نقدی را نداشته باشید، می توانید از طرح خرید اقساطی سیم کارت 0912 استفاده نمایید. برای این منظور نیاز به ضامن نخواهید داشت.

لیست شماره رند 0912 با کد 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *