Simcard, همراه اول

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

طرح فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 فرصت مناسبی است که بتوانید شماره مورد نظر خود را با این پیش شماره محبوب و دوست داشتنی تهیه نمایید. از آنجا که سیم کارت های همراه اول 0912 به عنوان پیش شماره تهران، شناخته شده است، قیمت بیشتری نسبت به سایر پیش شماره های دیگر دارد. اما آیا این پیش شماره فقط مخصوص پایتخت و پایتخت نشینان است؟

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 یعنی چه؟

در فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 مجبور نخواهید بود همه مبلغ را به صورت یکجا پرداخت نمایید. این پیش شماره به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین پیش شماره های همراه اول به شمار می رود، به همین دلیل تقاضا برای خرید و فروش آن بیش از سایر سیم کارت های دیگر است. این امر سبب شده است تا قیمت بیشتری نیز داشته باشد. از آنجا که خرید نقدی آن برای همه امکان پذیر نیست، شرایطی مهیا شده است تا افراد با هر توان مالی، شانس خرید این پیش شماره را داشته باشند.
در طرح اقساطی فروش سیم کارت همراه اول 0912، باید مبلغ تعیین شده ایی را به صورت نقد پرداخت نمایید. در سیم سنتر این فرصت را خواهید داشت تا با توجه به بودجه خود، مبلغ پیش پرداخت را انتخاب نمایید. حداقل آن 20 و حداکثر آن  70 درصد تعیین شده است.
برای این منظور کافی است به بخش خرید اقساطی سیم کارت اول در سایت مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات کاملی از تعداد  و میزان اقساط کسب خواهید کرد. نکته مهم و با ارزش در این خرید این است که نیازی به ضامن و یا اعتبار بانکی نیست.

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

با انواع سیم کارت همراه اول 0912 آشنا شوید؟

سیم کارت همراه اول 0912 به عنوان اولین پیش شماره دائمی اپراتور همراه اول معرفی شده است. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که این  پیش شماره دارای انواع مختلفی است. برای مثال ممکن است هنگام خرید  و فروش با اصطلاح سیم کارت 0912 کد 1 مواجه شوید. منظور از آن این است که بعد از عدد 0912 بلافاصله عدد یک قرار می گیرد. از این شماره به عنوان یکی از پرطرفدارترین سیم کارت همراه اول یاد می شود که به سختی می توانید آن را داشته باشید. همچنین باید بدانید برای داشتن آن باید هزینه ایی به مراتب سنگین تر را بپردازید.

از دیگر انواع سیم کارت همراه  اول به کد صفر اشاره شده است. از آنچه گفته شد، به راحتی می توان فهمید که منظور از آن، سیم کارتی است که بلافاصله بعد از کد 0912 عدد صفر آورده خواهد شد. فروش اقساطی سیم کارت همراه اول کد صفر، مخصوص آن دسته از افرادی است که می خواهند با قیمتی مناسب تر، شماره ایی خاص و منحصر به فرد داشته باشند. از ویژگی های آن می توان به تنوع بالا و مخابراتی بودن آن اشاره کرد.

سیم کارت همراه اول 0912 کد 2  نیز یکی دیگر از انواع  معتبر شماره های این اپراتور است. از جمله مزایای آن می توان به قدمت بالا و ارزشمند بودن آن اشاره کرد. این سیم کارت نیز قیمت بالایی داشته و به عنوان یکی از گران ترین شماره ها محسوب می شود. افرادی که در زمینه کسب و کارهای بزرگ فعالیت دارند، بیشتر به داشتن چنین سیم کارت هایی تمایل دارند.
از دیگر انواع سیم کارت همراه اول 0912 می توان به کد 3  تا 9 اشاره کرد. کد 3 نیز مانند پیش شماره های قبلی از قیمت بیشتری برخوردار است، در حالیکه می توانید کد 9 را با قیمتی ارزان تر نسبت به بقیه خریداری نمایید.

سیم کارت همراه اول 0912 مربوط به کدام منطقه است؟

این تصور وجود دارد که سیم کارت همراه اول 0912 تنها مربوط به تهران است و به همین دلیل قیمت بیشتری نسبت به سایر سیم کارت های دیگر دارد. اپراتور همراه اول، کد خط های تلفن را در 8 منطقه تعریف کرده است. هر منطقه دارای یک استان مرجع و مرکزی است.

بر این اساس کد 0912 مربوط به تهران، کرج، البرز، قم، قزوین و سمنان است. استان مرجع تهران در نظر گرفته شده و بقیه استان ها تابع آن هستند. بنابراین گمان نکنید پیش شماره 0912 صرفا مربوط به پایتخت و پایتخت نشینان است. افراد زیادی از این موضوع اطلاع ندارند و هر سیم کارت همراه  اولی را که با 0912 شروع می شود، به عنوان پیش شماره تهران خریداری می کنند.

آیا انواع سیم کارت همراه اول 0912 از نظر خدمات با هم اختلاف دارند؟

شاید این پرسش ذهن شما را درگیر کند که آیا انواع سیم کارت همراه اول 0912 از نظر خدمات و یا عملکردی با یکدیگر متفاوت هستند؟ آیا آنتن دهی و یا هزینه مربوط به آنها نسبت به سایر سیم کارت های دیگر بیشتر است؟ خوشبختانه پاسخ این سوال منفی است و ارزش این شماره ها تنها به اعداد، قدمت و اعتبار آنها باز می گردد.

تفاوت بین سیم کارت همراه اول 0912 تهران و شهرستان چیست؟

حالا که می دانید 0912 صرفا مربوط به تهران نیست، به دنبال این هستید که بفهمید چطور می توان تفاوت سیم کارت همراه اول 0912 تهران از شهرستان تشخیص داد؟ بهترین راه تشخیص این موضوع رجوع به شماره پرونده است. باید بدانید که برای هر سیم کارتی در مخابرات پرونده ایی وجود دارد. برای این پرونده ها یک کد سه رقمی در نظر گرفته است که با دانستن آن می توانید بفهمید که آیا سیم کارت همراه اول 0912 مربوط به تهران است و یا استان های تابع؟ سیم کارتی که دارای شماره پرونده 001 باشد، مربوط به استان تهران است. شماره پرونده سایر استان های تابع به شرح زیر خواهد بود:
البرز: 032
زنجان: 014
سمنان: 015
قزوین: 033
قم: 031

قیمت فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی می توان گفت سه عامل مهم در خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 تاثیرگذار است:

اولین فاکتور، کد سیم کارت است. همانطور که ذکر شد، برای 0912 ، کدهای مختلفی وجود دارد که براساس معیارهایی مانند قدمت و کاربرد، ارزش گذاری خواهند شد. به عنوان مثال شاید مجبور باشید برای خرید کد 1 هزینه بیشتری را نسبت به کد 2 پرداخت نمایید.
دومین فاکتور مهم، به وضعیت سیم کارت مربوط است. نیاز به توضیح ندارد که قیمت سیم کارت صفر بسیار بیشتر از کارکرده است.

سومین فاکتور مربوط به معمولی و یا رند بودن شماره  باز می گردد. سیم کارت رند همراه اول بیشتر مورد پسند آن دسته از افرادی است که در کسب و کارهای بزرگ فعالیت دارند. آنها به دنبال راهی هستند تا در کوتاه ترین زمان بر ذهن مخاطب تاثیر مثبت داشته باشند.

در علم بازاریابی از سه ثانیه اول به عنوان لحظات طلایی یک ارتباط یاد می شود. چنانچه بتوانید دراین مدت زمان کوتاه، به ذهن مشتری نفوذ کنید، گوی رقابت را خواهید برد. چه چیزی مانند یک شماره رند در کنار تبلیغات می تواند به شما در جذب مخاطب کمک کند؟
کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند، می توانند در تشخیص رند بودن شماره سیم کارت به شما کمک کنند. همچنین از این طریق می توانید شماره خود را ارزش گذاری نمایید.
البته نمی توان انکار کرد که قیمت بسیاری از سیم کارت ها  در بازار، ناشی از فاکتوری است که از آن تحت عنوان عرف بازار یاد می شود. مثلا اینکه چرا کد 1 گران تر از کد 2 است و یا اینکه اگر هیچ تفاوتی در خدمات و عملکرد وجود دارد، چرا باید چنین اختلاف قیمتی وجود داشته باشد؟ پاسخی قانع کننده ایی برای چنین پرسش هایی وجود ندارد.

آیا فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 محدودیت دارد؟

گرچه فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 می تواند به شما کند تا شماره دلخواه خود را راحتر انتخاب کرده و خریداری نمایید. اما باید بدانید تا زمانی که اقساط را به طور کامل پرداخت نکنید، نمی توانید از همه خدمات اپراتور بهره مند شوید. البته محدودیت هایی که اپراتور در نظر میگیرد، مشترک را از خدمات اصلی محروم نخواهد کرد.
برای مثال تا زمانی که تسویه نکرده باشید، نمی توانید اقدام به انتقال و یا فروش سیم کارت نمایید. همچنین اگر نسبت به پرداخت اقساط تعهد نداشته باشید، خدمات ارائه شده از سوی اپراتور در هر مرحله قطع خواهد شد.

مثلا اگر پرداخت اقساط را به تعویق بیفتد، در ابتدا خدمات مکالمه سلب خواهد شد.  برای جبران آن یک بازه زمانی مشخص در اختیار مشترک قرار داده خواهد شد تا با پرداخت بدهی،  دوباره از خدمات بهره مند شود، در غیر این صورت خط از اختیار مشترک خارج خواهد شد. البته در هر مرحله به فرد اخطار و فرصت داده می شود تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایید. خدمات هرگز بدون اخطار قطع نخواهند شد.

چگونه می توان  اقدام به  خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912  نمود؟

در حال حاضر خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 به صورت اینترنتی و حضوری در مرکز سیم سنتر انجام خواهد شد. با مراجعه به بخش خرید اقساطی سیم کارت اول در سایت، می توانید اقدام به خرید شماره مورد نظر خود نمایید. در این بخش شرایط فروش با جزییات برای شما مشخص شده است. از جمله این جزییات می توان به مبلغ پیش پرداخت، هزینه کل، نوع شماره و تعداد اقساط اشاره کرد. شرایط به گونه ایی مهیا شده است تا فرصتی برابر در اختیار همه قرار گیرد.