Simcard, همراه اول

فروش فوری سیم کارت

فروش فوری سیم کارت

با استفاده از طرح فروش فوری سیم کارت، این فرصت را خواهید داشت تا در زمان و هزینه خود به طور قابل توجهی صرفه جویی نمایید. البته باید بدانید این طرح شامل همه سیم کارت ها نخواهد شد.

فروش فوری سیم کارت

وقتی صحبت از فروش فوری سیم کارت می شود، یعنی قصد دارید در کمترین زمان ممکن شماره مورد نظر خود را به فروش برسانید.  شما احتمالا جزء آن  دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی زمان کافی برای ثبت آگهی  فروش نداشته و از سویی دیگر نیز مایل هستید معامله ایی با کمترین میزان ضرر داشته باشید.

برای این منظور می‎توانید از تجربه کارشناسان مرکز سیم سنتر بهره ببرید. کارشناسان ما به خوبی  از وضعیت بازار اطلاع دارند. آنها با توجه به ویژگی های سیم کارت، سعی می کنند تا در طی یک روز اقدام به فروش فوری سیم کارت مورد نظر نمایند.

فروش فوری سیم کارت  0912 با کدهای ابتدایی، کمی راحت تر از سایر شماره های دیگر انجام خواهد شد. سیم کارت های  دائمی همراه اول، دارای ده کد تعریف شده  از صفر تا یک هستند. کدهای یک، دو  و سه جزء اولین شماره‌هایی بودند  که به بازار عرضه شد، به همین دلیل از ارزش بیشتری برخوردار هستند و فروش بهتری نسبت به سایر سیم کارت های دیگر دارند.

برای فروش فوری سیم کارت چکار باید کنیم؟

برای فروش فوری سیم کارت، در ابتدا باید شماره مورد نظر قیمت گذاری شود. قیمت گذاری سیم کارت در سیم سنتر به صورت حدودی و دقیق انجام خواهد شد. اگر در تصمیم خود برای فروش سیم کارت مصمم هستید، قیمت گذاری دقیق به شما کمک خواهد تا روند معامله در جهت سود شما حرکت کند. پس از تعیین قیمت، کارشناسان  سعی می کنند، بهترین پیشنهاد برای فروش را در نظر بگیرند.

فروش فوری سیم کارت 0912 همراه اول

حتما می دانید که سیم کارت های مختلفی در بازار وجود دارد. آنها ممکن است اعتباری و یا دائمی باشند. به طور کلی شماره ها براساس وضعیت، کد و میزان رند بودن ارزش گذاری خواهند شد. این عوامل در فروش فوری سیم کارت نقش تعیین کننده ایی دارند. به طور کلی طرح فروش فوری برای سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول در نظر گرفته می شود.  چنانچه قصد فروش سیم کارت خود را ندارید، می توانید به سایت مای رند مراجعه کرده و آگهی فروش خود را ثبت نمایید.

فروش سیم کارت 0912 رند

اگر فکر می کنید شماره رندی دارید، توصیه می شود از تجربه و مهارت کارشناسان سیم سنتر در این زمینه بهره ببرید. آنها به شما کمک می کنند تا نوع رند بودن شماره، به درستی تعیین و قیمت گذاری شود. شماره های رند، جزء سیم کارت های لوکس بوده و در بازار به راحتی به فروش خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *