Simcard

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول

یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت سیم کارت دائمی همراه اول تاثیر می گذارد، عرف بازار است. بر این اساس برخی از شماره های این اپراتور ارزش بیشتری دارند. برای آگاهی از قیمت سیم کارت 0912 ، لازم است با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت داشته باشید.

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول

شاید از خود بپرسید که قیمت سیم کارت دائمی همراه اول با توجه به چه فاکتورهایی تعیین می‎شود؟ و آیا ارائه خدمات از سوی اپراتور، به قیمت سیم کارت بستگی دارد؟ باید بدانید که کیفیت خدمات اپراتور برای کلیه سیم کارت ها یکسان است. تفاوت قیمتی که در بازار وجود دارد، به نوع سیم کارت و شماره بستگی خواهد داشت. به طور مثال می توان گفت، شماره های دائمی از ارزش بیشتری برخوردار هستند. در این نوع از سیم کارت ها در پایان هر ماه صورتحسابی برای مشترک ارسال خواهد شد. با پرداخت مبلغ، ارائه خدمات از سوی اپراتور ادامه خواهد داشت. تا زمانی که مشکلی در تسویه حساب وجود نداشته باشد، مشترک می‎تواند بدون هیچ محدودیتی از تمامی امکانات استفاده نماید.
در سیم کارت های اعتباری، هزینه استفاده از خدمات اپراتور از همان ابتدا پرداخت خواهد شد. با اتمام شارژ، تماس به صورت یکطرفه برقرار می شود. این سیم کارت ها برای افرادی مناسب است که در کنترل هزینه ها با مشکل مواجه هستند. خرید این شماره ها به آنها کمک می کند تا مدیریت بهتری در این زمینه داشته باشند.

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 ، با توجه به کدهای آن متفاوت خواهد بود. برای این منظور برای آنها از صفر تا 9 ، کدهای خاصی تعریف می شود. برای مثال ممکن است شنیده باشید قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 ، کد 2 ارزش بیشتری دارد. منظور از کد 2 این است که بعد از پیش شماره 0912 ، بلافاصله عدد 2 قرار می گیرد.

این سیم کارت ها در بازار از قدمتی بسیار خوبی برخوردار هستند، به همین دلیل برای داشتن آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. به طور کلی، کدهای 1 ، 2  و 3 گرانتر از بقیه هستند. سیم کارت دائمی همراه اول 0912 ، کد صفر نیز برای آن دسته از افرادی که قصد خرید شماره های رند با هزینه کمتری را دارند، مناسب است.
چنانچه قصد خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 را دارید، باید بدانید که این پیش شماره تنها به تهران مربوط نمی شود. استان های قم، البرز، سمنان، قم و قزوین نیز دارای چنین پیش شماره ایی هستند. برای اطمینان از اینکه آیا سیم کارت 0912 متعلق به پایتخت است یا خیر؟ باید به کد مخابراتی آن توجه داشته باشید. این کد برای تهران 001 تعریف شده است.

کارشناسی قیمت سیم کارت همراه اول

در کارشناسی قیمت سیم کارت همراه اول، به رند و یا معمولی بودن سیم کارت نیز توجه خواهد شد. شماره های رند طرفداران خاص خود را داشته و البته گرانتر نیز هستند. این شماره ها برای افرادی مناسب هستند که کسب و کارهای تجاری بزرگی دارند. رند بودن، سبب می شود تا ارتباط با مخاطب هدف به راحتی انجام پذیرد. برخی افراد نیز صرفا به دلیل علاقه، اقدام به خرید این نوع از سیم کارت ها می کنند. در واقع داشتن آنها  نوعی سرمایه است. برخی از شماره های رند کارکرده، از سیم کارت های صفر قیمت بیشتری دارند. از جمله آنها می توان به شماره های رند دائمی 0912 همراه اول کد 1 و 2 اشاره کرد.
رند بودن نیز در بازار تعریف خاص خود دارد. منظور از آن این است که اعداد به گونه ایی در کنار هم قرار گیرند  که اولا حفظ کردن آنها سریع و آسان باشد و همچنین از زیبایی نیز بی بهره نباشند. رند و یا معمولی بودن شماره بر میزان تعرفه ها و کیفیت خدمات تاثیری نخواهند داشت.

قیمت روز سیم کارت اول

اطلاع از قیمت روز سیم کارت همراه اول، این فرصت را به شما می دهد تا تصمیم درستی در این زمینه بگیرید. اگر قصد فروش سیم کارت کارکرده خود را دارید، بهتر است در ابتدا از قیمت صفر آن باخبر شوید. به این نکته توجه داشته باشید که فروش همه سیم کارت ها نمی تواند سودآور باشد.

شماره هایی دارای ارزش هستند که رند بوده و در عین حال از قدمت خوبی برخوردار باشند، در این صورت می توان انتظار داشت  که معامله خوبی در پیش رو خواهید داشت. در غیر این صورت شاید بهتر باشد از طرح معاوضه سیم کارت در سیم سنتر استفاده نماید، به این ترتیب این شانس را دارید تا شماره ارزشمندی را خریداری نمایید.

قیمت گذاری سیم کارت رایگان در سیم سنتر

سیم سنتر شرایط را برای شما مهیا کرده است تا بتوانید  شماره مورد نظر خود را در کوتاه‎ترین زمان انتخاب کرده و خریداری نمایید. در این مرکز، اطلاعات کاملی از ویژگی های سیم کارت به شما ارائه خواهد شد تا با اطمینان، تصمیم به خرید نماید. از جمله این اطلاعات می توان به قیمت سیم کارت همراه اول، وضعیت شماره، رند و معمولی بودن آن اشاره کرد.
چنانچه قصد فروش شماره خود را دارید، می توانید برای قیمت گذاری با کارشناسان این مرکز مشورت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *