مقالات

از کجا بفهمیم همراه اول چقدر اینترنت دارد

باقی مانده بسته اینترنت همراه اول

برای اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول روش های متنوعی مانند استفاده از اپلیکیشن همراه من، مراجعه به سایت همراه اول، استفاده از برخی کدهای دستوری و ارسال پیامک وجود دارد.

همراه اول گسترده‌ترین و اولین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران محسوب می‌شود که به دلیل خدمات مناسب توانسته است نگاه کاربران زیادی را به خود جلب کند. از این رو بسیاری از کاربران از سرویس‌های اپراتور همراه اول برای دسترسی به اینترنت پرسرعت استفاده کرده و بسته‌های اینترنتی مختلفی را از این اپراتور خریداری می‌کنند.

بدون شک برای شما هم پیش آمده که بخواهید از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول سیم کارت خود مطلع شوید. با افزایش استفاده از اینترنت و نرم افزار‌های موجود در گوشی‌های موبایل، استفاده از بسته‌های اینترنتی مربوط به هر نوع سیم کارت بسیار فراگیر شده است؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی درباره خرید، شارژ و دیگر موارد مربوط به اینترنت سیم کارت امری لازم و ضروری به شمار می‌آید. در این مقاله روش‌های مربوط به دانستن باقی مانده اینترنت سیم کارت همراه اول توضیح داده شده است.

کد دستوری لازم برای استعلام باقی مانده بسته اینترنت همراه اول

توجه داشته باشید روش‌های گفته شده  به منظور مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول برای هر دو سیم‌کارت اعتباری و سیم‌کارت دائمی یکسان است و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

استعلام مانده اینترنت همراه اول با پیامک

با ارسال اعداد ۳۲۰ یا ۰ به‌صورت لاتین به سرشماره ۸۰۸۰ به‌راحتی می‌­توانید از حجم باقیمانده اینترنت خودتان آگاه شوید. فقط فراموش نکنید که اعداد را به‌صورت لاتین وارد کنید.

با انجام این کار پیامی مبنی بر باقی مانده حجم بسته اینترنت همراه اول برای شما ارسال می‌گردد. توجه کنید که این روش مناسب زمانی است که دسترسی به اینترنت ندارید و حجم بسته اینترنت شما به اتمام رسیده باشد.

کد دستوری USSD استعلام حجم و بسته‌های اینترنت همراه اول

ساده ترین روش مشاهده باقی مانده حجم اینترنت همراه اول استفاده از کد دستوری است. در صورتی که از طریق کد دستوری USSD می‌خواهید اقدام به استعلام اینترنت همراه اول کنید کافیست کد #۱*۱۰۰* و یا کد #۳۲۰*۱۰* را شماره گیری نمایید.

اگر جز مشترکین اعتباری همراه اول هستید، می‌­توانید علاوه‌بر کدهای دستوری بالا با شماره‌گیری کد‌های #۱۱*۱۴۰* و #۱۲۱*۱۰* و هم‌چنین تلفن گویای ۴۴۴ از باقی‌مانده اینترنت خودتان باخبر شوید.

 استفاده از اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه اول با نام همراه من امکانی را برای مشترکان این اپراتور فراهم کرده است تا بتوانند به آسانی از باقیمانده بسته اینترنت خود مطلع شوند. برای دانلود این اپلیکیشن باید به سایت اصلی همراه اول مراجعه کنید. پس از نصب و وارد شدن به این اپلیکیشن، باید مراحل ثبت نام را انجام دهید تا از باقیمانده اینترنت بسته‌های خود آگاهی پیدا کنید.

استعلامباقی مانده بسته اینترنت همراه اول از طریق سایت 

اگر به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید از طریق سایت اقدام به استعلام حجم باقیمانده اینترنت همراه اول کنید.

برای این کار به حساب کاربری همراه من، در سایت همراه اول به آدرس my.mci.ir مراجعه کنید.

سپس شماره تلفن و رمز خود را برای ورود به سایت وارد نمایید.

اگر قبلا ثبت نام نکرده‌اید ابتدا با وارد کردن شماره تلفن خود کدی را دریافت می‌کنید. آن را وارد کرده و یک رمز عبور برای خود تعریف کنید.

پس از لاگین کردن در صفحه اصلی سایت مقدار حجم باقیمانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *