اپراتورها, اخبار

هدیه همراه اول به مناسبت سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران؛ بسته اینترنت رایگان

بسته اینترنت رایگان

هدایای اپراتور همراه اول بمناسبت بیست و هفتمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران اعلام شد که برای تمام مشترکان خود هدایایی چون بسته اینترنت رایگان در نظر گرفته است.

 

به گزارش سیم سنتر و به نقل از سایت اطلاع رسانی همراه اول، این اپراتور به مناسبت بیست و هفتمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، بسته اینترنت هدیه هفت روزه هفت گیگابایت (ویژه محتوای داخلی) را به صورت رایگان برای کلیه مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

جزئیات بسته اینترنت رایگان به مناسبت بیست و هفتمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران

بسته هدیه همراه اول از سه شنبه_ ۱۲ مردادماه_ لغایت سه‌شنبه_ ۱۹ مردادماه_ ۱۴۰۰ از طریق شماره‌گیری کد #۶۷*۱۰۰* برای مشترکان دائمی و اعتباری قابل فعالسازی است.

امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

ترافیک این بسته برای مشترکین دائمی و اعتباری فقط برای استفاده در سایت‌ها و پیام رسان‌های منتخب و محتوای داخلی اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد.

با توجه به اینکه این بسته برای مشترکین دائمی و اعتباری فقط شامل ترافیک داخلی می‌شود، لذا در صورتی که مشترک مصرف بین الملل داشته باشد، مصرف بین الملل ایشان از سایر بسته‌های فعال بوده و در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد. همچنین در صورت استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده IP مانند فیلترشکن، امکان تشخیص ترافیک داخلی وجود نداشته و مصرف از بسته‌های دیگر و در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *