اخبار, موبایل

سامسونگ گلکسی M22 با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

سامسونگ گلکسی M22

ساعاتی قبل مشخصات گلکسی M22 در سایت سامسونگ آلمان قرار گرفت و با این کار بی سروصدا معرفی شد. روی هم رفته این همان گوشی گلکسی A22 محسوب می‌شود که گویا با نام گلکسی M22 راهی برخی بازارها خواهد شد.

ابعاد گلکسی M22 به ۱۵۹٫۹ در ۷ در ۸٫۴ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن هم ۱۸۶ گرم است. سامسونگ برای این گوشی نمایشگر ۶٫۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ استفاده کرده که البته از رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بریدگی نمایشگر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

Galaxy M22

چیپست ۸ هسته‌ای گلکسی M22

قلب تپنده‌ی گلکسی M22 یک چیپست ۸ هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز است که گویا بار دیگر با Helio G80 موجود در A22 سروکار داریم. این گوشی از فقط ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و رابط کاربری آن هم مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از شارژ سریع ۲۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم‌کارت ۴G، نسل پنجم وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C، درگاه microSD و جک هدفون اشاره کنیم. در ضمن حسگر اثر انگشت هم در لبه‌ی کناری تعبیه شده است. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه و قیمت این گوشی را اعلام نکرده ولی قرار است در سه رنگ مشکی، سفید و آبی راهی بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *