اخبار, موبایل

شارژ شگفت انگیز ۲۰۰ وات شیائومی به واقعیت تبدیل می شود

شارژ شگفت انگیز ۲۰۰ وات شیائومی به واقعیت تبدیل می‌شود

شرکت شیائومی، شارژی را طراحی کرده که در مدت ۱۵ دقیقه می‌تواند شارژ باتری را از ۰ به ۱۰۰ برساند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر،  به نقل از جی سی ام آرنا؛ در ماه می‌ شرکت شیائومی، مدل Mi ۱۱ Pro با شارژ ۲۰۰ وات را معرفی کرد که باید گفت شارژ این مدل گوشی شگفت انگیز است، زیرا می‌تواند در مدت ۱۵ دقیقه باتری را از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند.

در ماه می‌، شیائومی مدل جدید تلفن همراه هوشمند خود را معرفی و ادعا کرد که در چند مرحله می‌تواند رکورد جهانی سریع‌ترین زمان شارژ تلفن همراه را شکست دهد. این شرکت، گوشی جدید خود را با تغییرات جزئی باتری ارائه داده و آن را Xiaomi HyperCharge نامیده است.

شارژ شگفت انگیز ۲۰۰ وات شیائومی/ بررسی تغییرات جزئی Mi ۱۱ Pro

گوشی Mi 11 شیائومی دارای یک باتری سفارشی ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده که با تغییرات جزئی به ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت ارتقا پیدا کرده است. شرکت شیائومی معتقد است که فناوری شارژ ۲۰۰ وات، می‌تواند به زودی به تلفن همراه مشتریان برسد.

گوشی Mi 11 شیائومی

شرکتی که در واقع حامی فناوری شارژ ۲۰۰ وات است NuVolta Technologies نامیده شده و  این شرکت اخیرا نسل دوم سریع‌ترین تراشه شارژ که شیائومی از آن استفاده می‌کند را تولیده کرده است. افزون بر این تراشه شرکت NuVolta Technologies، تنها تراشه چینی است که از  شارژ سریع دو سلولی ۴: ۲ پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود جریان ۲۰۰ وات در یک باتری  حاصل شود.

گفتنی است شرکت NuVolta Technologies توانسته انحصار شرکت‌های خارجی را در فضای شارژ سریع دو سلول شکست دهد. اگرچه هنوز شیائومی اولین شرکتی است که فناوری شگفت انگیز‌ شارژ را در یک گوشی قرار می‌دهد، اما به نظر می‌رسد NU۲۲۰۵ می‌تواند به طور گسترده‌ای عرضه شود و به تولیدکنندگان دیگر نیز فروخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *