Simcard, همراه اول

مرکز خرید و فروش سیم کارت

مرکز خرید و فروش سیم کارت

مرکز خرید و فروش سیم کارت، به شما کمک می کند تا به راحتی، اقدام به خرید، فروش، معاوضه و قیمت گذاری سیم کارت خود نمایید. برای این منظور تنها چند کلیک لازم است.

مرکز خرید و فروش سیم کارت در تهران

در مرکز خرید و فروش سیم کارت، خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می شود. ارائه آنها به صورت آنلاین و حضوری خواهد بود. خدمات آنلاین این فرصت را در اختیار شما قرار می‎دهد تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایید.

می‎توان گفت، همه خدماتی که به صورت حضوری ارائه می‎شود، به صورت مجازی نیز در دسترس است.  سیم سنتر مرکزی است که توانسته خدمات کاربردی و متنوعی را به مشترکان ارائه نماید. برای استفاده از آنها کافی است به سایت این مرکز مراجعه کرده و بر طبق نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

خرید سیم کارت در مرکز خرید و فروش سیم کارت

در مرکز خرید و فروش سیم کارت، می توانید اقدام به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری نمایید. شماره‎های اعتباری قیمت بیشتری نسبت به انواع اعتباری دارند. هزینه استفاده از خدمات، در پایان هر ماه، به صورت قبض در اختیار مشترک قرار خواهد گرفت.

با پرداخت آن می توان در ماه های آینده نیز از خدمات ارائه شده توسط اپراتور استفاده نمود.خرید و فروش سیم کارت دائمی همراه اول 0912 یکی از محبوب ترین شماره ها در بین کاربران است. این سیم کارت دارای اعتبار و قدمت بوده و به همین دلیل خرید و فروش آنها رونق بیشتری دارد.

در شماره های اعتباری، از همان ابتدا هزینه‎ توسط مشترک پرداخت خواهد شد. این سیم کارت ها مناسب آن دسته از افرادی هستند که در کنترل مکالمات تلفنی خود چندان موفق عمل نمی کنند.
سیم کارت های اعتباری و دائمی از نظر عملکرد، تفاوتی با هم ندارند.

قیمت گذاری سیم کارت در مرکز خرید  فروش سیم کارت

اگر قصد فروش سیم کارت کارکرده خود را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی، از قیمت آن در بازار مطلع شوید. برای این منظور لازم است با کارشناسانی مشورت نمایید که در این زمینه تخصص داشته و در عین حال اطلاعات خوبی از بازار دارند. به طور کلی برخی از سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول و شماره های رند دارای ارزش هستند.

قیمت گذاری در مرکز سیم سنتز به دو روش حدودی و تقریبی انجام می شود. کارشناسان ما در طی 24 ساعت قیمت را به شما اعلام خواهند کرد.

تشخیص نوع رند در مرکز خرید و فروش سیم کارت

از دیگر خدماتی که در مرکز خرید و فروش سیم کارت ارائه می شود، تشخیص رند بودن شماره است. برای رند بودن سیم کارت، تعریف مشخص و علمی وجود ندارد. به طور کلی اگر اعداد به شکلی در کنار هم قرار گیرند که به خاطر سپردن آنها آسان باشد، آن شماره رند تلقی خواهد شد.

برای این موضوع بیش از سی حالت مختلف تعریف شده است. برای تشخیص رند بودن لازم است با افرادی که در زمینه مهارت داشته و در عین حال رفتار بازار را می دانند، مشورت داشته باشید.
کارشناسان ما در مرکز سیم سنتر به شما کمک خواهند کرد تا نوع رند بودن شماره خود را بفهمید. کافی است به سایت مرکز مراجعه کرده و در بخش تشخیص رند، شماره سیم کارت را  وارد کنید. پس از مدت زمانی کوتاه نوع رند بودن شماره، به شما اعلام خواهد شد.

معاوضه سیم کارت در مرکز خرید و فروش سیم کارت

با معاوضه سیم کارت به راحتی می توانید شماره فعلی خود را تعویض کرده و سیم کارت جدیدی را تهیه کنید. برای این منظور کافی است به بخش معاوضه سیم کارت در مرکز سیم سنتر مراجعه نمایید. با پر کردن فرم درخواستی، فرآیند تعویض سیم کارت آغاز خواهد شد. به این ترتیب دیگر لازم نیست به فکر فروش سیم کارت فعلی و ثبت نام برای خرید شماره جدید شوید. با طرح معاوضه سیم کارت می توانید شماره مورد علاقه خود سریعتر و راحتر خریداری نمایید.

فروش سیم کارت در مرکز خرید و فروش سیم کارت

هنگامی که به ویترین فروش سیم کارت در سیم سنتر مراجعه می کنید با انبوهی از شماره‎های متنوع مواجه خواهید شد. در این شرایط ممکن است به دلیل تنوع زیاد قدرت تصمیم گیری نداشته باشید. کارشناسان ما در این قسمت، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. مشاوره  در این مرکز رایگان بوده و به صورت تلفنی انجام خواهد شد. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به پرسش های  شما پاسخ می دهند. در این صورت می توانید خریدی مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

بستن

09121230212

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند ترتیبی... پله ای قیمت کل : 350,000,000
بستن

09121824182

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند گفتاری... ترازوئی قیمت کل : 290,000,000
بستن

09124030292

سیم کارت دائمی همراه اول   وضعیت : درحدصفر نوع رند : رند پله ای آخر  ...ده دهی از اول ... کدپائین قیمت کل : 90,000,000

طرح فروش اقساطی سیم کارت در مرکز خرید و فروش سیم کارت

طرح فروش اقساطی سیم کارت در مرکز خرید و فروش سیم کارت، باعث می شد تا افراد با هر توان مالی، فرصتی برای خرید سیم کارت مورد علاقه خود را داشته باشند. در این طرح مبلغی به عنوان پیش پرداخت توسط مشتری پرداخت خواهد شد. حداقل این مبلغ در سین سنتر 20 درصد  و حداکثر آن 70 درصد تعیین شده  است. تعداد اقساط نیز توسط کاربر انتخاب خواهد شد. باقی مانده مبلغ با توجه به تعداد اقساط پرداخت می‎شود. از ویژگی های بارز این طرح این است که نیازی به اعتبارات مالی و ضامن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *